NY VIDEO – Glødende sminkelook

Annonse – Lyko

Onsdag og endelig klart for en ny video på YouTube. Denne gangen var det på tide med en sminkevideo og siden det er sommer passet det perfekt med en glødende naturlig sminkelook. Jeg håper du liker videoen og har lyst til abonnere på kanalen vår, det kan du gjøre helt gratis HER

 

LINK TIL ALLE PRODUKTENE:

BUTTER GLOSS – HER.

MASKARA – HER.

BRYNGELE – HER

SETTING SPRAY – HER. 

LIQUID HIGHLIGHTER – HER

BLUSH PALLETTE, GOLDEN SUGAR – HER. 

BLUSH PALLETTE, BLUSH QUEEN – HER.

MARY LOU MANIZER, HIGHLIGHTER – HER

BAHAMA MAMA, SOLPUDDER – HER.

FIT ME PUDDER – HER.

CONCEALER – HER. 

PRIMER – HER. 

FOUNDATION – HER.

FØLG OSS PÅ LYKO SOCIAL, LINK HER: https://www.lyko.no/social/martineogisabelle

2 kommentarer
    1. jeg er en av deres største fan jeg har sett alle videone deres og alle episodene fra paradise hotell 2017 elsker da Isabelle kommer og Du bare hopper på hun😂 ❤️❤️❤️😂
      Jeg følger begge dere to på snap og jeg abonnerer😍
      Jeg elsker kanalen deres❤️❤️jeg får venninnene mine til og se på også🙂
      Jeg elsker dere ❤️❤️ Har veldig veldig veldig lyst til og møte dere❤️😍❤️😍❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg