JEG ER MED PÅ FARMEN

WOHO! Endelig kan jeg fortelle dere en hemmelighet jeg har gått rundt med alt for lenge nå. Jeg er en av deltagerne i Farmen Kjendis!! Hvor sykt er ikke det? Det å være med på Farmen har lenge vært en drøm for meg, og det føles helt rart at jeg skriver dette nå. Nå når dere leser dette er jeg inne på gården, og jeg skal kjempe som bare det. Jeg er jo ikke en typisk Farmendeltager, men jeg er der først og fremst for å lære. Jeg håper jeg får lært masse nytt, og at jeg får utfordret meg selv skikkelig. 

Dette forklarer jo også den dårlige bloggingen i det siste. Jeg har virkelig kun fokusert på å være med venner, familie og Aleksander. Jeg tror og håper at dere har forståelse for det♡ I tillegg har jeg skrevet ferdig en haug av blogginnlegg, slik at dere skal få masse oppdateringer. Jeg har jobbet i tre dager nå med innlegg, og jeg har endelig kommet i mål. Dere skal få oppdateringer hver dag, og youtubekanalen blir også oppdatert. Innleggene blir publisert av seg selv, og resten styrer Aleksander. Vær snill med han, for dette er helt nytt for han. Jeg tror ikke dere vil merke at jeg er borte fra sosiale medier, bortsett fra på Snapchat og Instastory. 

Så ja, nå blir jeg en gårdsjente. Jeg håper dere gleder dere til å se meg på skjermen igjen, og at dere kanskje vil heie litt på meg. Alt dette er jo veldig nytt for meg, og jeg har faktisk ikke vært på en gård siden leirskolen i syvende klasse. Dette blir spennende for både meg og dere, og jeg er helt sikker på at dette vil bli et eventyr. Hver gang jeg har hørt tidligere Farmendeltagere snakke om Farmen, sier de at hele opplevelsen er helt syk. At det er noe av det beste de har vært med på, og at de skulle gjort mye for å dra tilbake. Derfor føler jeg meg så utrolig heldig som skal få lov til å ta del i dette nå, og jeg kommer til å nyte det.

Det kommer fler innlegg om Farmen nå fremover. Jeg har skrevet ned masse, alt fra tanker og til hvordan det var å si hade til Aleksander. Uff.. Jeg gleder meg skikkelig til å komme meg inn på gården nå, og jeg håper det er en fin gjeng jeg skal med. Når jeg skriver dette nå, så aner jeg jo ikke hvem de andre deltagerne er. Det skremmer meg litt, og det er det som gjør meg mest nervøs. Vi krysser fingrene for at det er en fin gjeng!  

Denne hemmeligheten har jeg jo hatt en stund nå, og det har vært fælt å ikke kunne fortelle noe til vennene mine. Det er et par av de som vet om det, men jeg har så dårlig samvittighet ovenfor de andre. Jeg har hatt lyst til å si det så mange ganger, men jeg har ikke fått lov. Så unnskyld til mine kjære venner som ikke fikk vite om dette før i dag. Jeg håper dere tilgir meg, og at dere ikke blir sure♡ Jeg er en mester på å holde på hemmeligheter, og dessverre går det utover vennene mine. Haha! Så til vennene mine; Nå skal jeg ikke stikke av på en stund igjen, uten å si hvor jeg skal. Jeg lover♡

 

48 kommentarer

Siste innlegg