DETTE IRRITERER MEG

Hey!

Vi alle har ting som irriterer oss helt sykt, og i dag skal jeg fortelle dere mine punkter. Dette er altså ting som jeg irriterer meg over at andre mennesker gjør. Beklager om du gjør noe av dette, men vi alle har vel forskjellige synspunkter på ting som dette. 

FOLK SOM SNIKER- Shit, dette er så irriterende. Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen velger å snike i køen i butikken. Altså, alle ser deg? Vi andre venter på vår tur, mens en person velger å ta seg den friheten til å bare gå foran. Dette irriterer meg så mye, og neste gang dette skjer kommer jeg til å dra personen bakerst i køen. Haha! Jeg takler virkelig ikke at folk sniker i køen. Aldri gjør det folkens, det er irriterende! 

NOEN BUSSJÅFØRER- Dere vet de bussjåførene som ser at du kommer løpene, men likevel velger de å kjøre i det du skal gå inn? Åh, det er irriterende det. Dette har hendt meg et par ganger, men jeg ser jo at dette skjer nesten hver gang jeg tar buss. Folk er så nærme den døra, men likevel velger bussjåføren å lukke døra og kjøre. Jeg forstår det ikke. Greit nok at man ikke har tid å vente på noen lenge, men det er snakk om fem minutter.. 

NOEN TAXISJÅFØRER- Dette punktet irriterer meg skikkelig, og det handler om taxisjåfører som tar deg med rundt hele Oslo. La oss si at jeg skal til byen, og jeg forteller dette til sjåføren. Da velger sjåføren å kjøre den lengste veien, med tidenes omveier. Det er flere ganger jeg har sagt i fra om dette, for jeg synes det er så teit. Kan du ikke bare kjøre den vanlige, raske veien? Jeg trenger ikke dra på sightseeing i min egen by, hver gang jeg skal til byen. I tillegg blir det mye dyrere, og taxi er dyrt fra før av. 

FOLK PÅ FLYET- Dere vet de menneskene som spretter opp så fort flyet har landet? Disse menneskene irriterer meg. Jeg skjønner at de på de fremste radene gjør det, men hvorfor i alle dager gjør dere som sitter på rad 28 det? Det var forresten en skikkelig kjedelig hendelse som skjedde med meg på vei hjem fra LA. Piloten sa i fra på høyttalerne at alle som hadde et fly de skulle rekke, måtte gå av flyet først. Jeg var en av de som skulle videre med neste fly, men hva skjedde? ALLE spratt opp fra setene sine, og jeg kom meg ikke forbi. Jeg spurte flere ganger om de kunne slippe meg forbi fordi jeg skulle videre, men de gadd ikke. Det endte med at jeg mistet flyet mitt, og at jeg måtte vente 4 timer på neste i København.. 

DRITTSLENGERE PÅ NETT- Trenger jeg egentlig å skrive noe annet på dette punktet? Dere som slenger dritt på nett.. SLUTT! 

FOLK SOM SMATTER- Denne vet jeg at mange andre også irriterer seg over, og det er folk som smatter. Spesielt da når de også spiser med åpen munn, og smatter samtidig. Dette gjør meg nesten litt uvel, og jeg klarer ikke høre på det. Jeg vet at det finnes folk som ikke kan noe for det, og det har jeg full forståelse for. 

DE SOM ALLTID MÅ DISKUTERE- Dere vet de menneskene som absolutt skal diskutere alt? Jeg orker det ikke. La oss si at jeg spør om vi skal spise burger. Da starter denne personen tidenes diskusjon, fordi denne personen vil heller ha pizza. Dere skjønner greia? De personene som skal lage en diskusjon ut av alt, de klarer jeg ikke. Jeg orker ikke selv å diskutere unødvendige greier, så den diskusjonen får de ta alene. 

FOLK SOM ER TREIGE- Veldig teit at jeg har med dette punktet, for jeg er alltid treig selv. Likevel irriterer det meg når folk er enda treigere enn meg igjen. Man trenger ikke gre gjennom håret sinn hundre ganger før man skal rekke noe. Hallo, jeg er jo klar? Haha! 

FOLK SOM IKKE LAR DEG SLIPPE FORBI- Dere vet når man går på gaten, og noen foran deg går i sneglefart? Likevel vil ikke disse menneskene slippe deg forbi, og man går der og prøver å finne en løsning. Haha, jeg hater når det skjer, og jeg føler meg så dum. Prøver å finne veier der jeg kan komme forbi, men ender opp bak uansett. 

Hva irriterer deg aller mest? 

 

 

9 kommentarer
    1. Ja, det er kjipt å akkurat miste bussen, men man har et ansvar for å møte opp tidsnok for bussene har en rute de skal følge. Og hvis en buss har en rute på 60 stopp og venter 1 min på 10 av av dem, så er bussen plutselig 10 minutter forsinket. Folk blir sure hvis bussen ikke venter på akkurat dem, men de færreste blir i godt humør når bussen er forsinket heller. Og hvorfor blir bussene forsinket? Veldig ofte fordi alle vil at bussen skal vente på akkurat dem..

    2. Set er sant det Marlene sier. Det er alltid noen som kommer forsynt uansett. Du har et eget ansvar får å møte opp når bussen er der. Bussen kan ikke vente på alle som kommer får sent heller. Da hadde bussen stått der får alltid

    3. Ehh dere^^ kan kanskje la Martine få syns at det r irriterende å miste bussen haha. Trenger ikke å komme med lange forklaringer på hva som kommer til å skje

    4. Folk som går PÅ buss/tog/trikk før de som skal av har kommet seg av… At jeg konsekvent velger den lengste køen i kassa(!).

    5. 5 minutter?? Om bussen hadde ventet i fem minutter på noen, og kommet fem minutter forsinket for å hente meg, så hadde jeg blitt fryktelig irritert.. haha! Men om du er der på minuttet, og den likevel kjører, eller enda verre: kjører rett forbi deg når du står der og venter, ja, da er det veldig frekt av sjåføren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg