Produkter jeg angrer på å ha kjøpt

Heey!

Nå tenkte jeg å gjøre noe jeg aldri har gjort tidligere. Jeg pleier jo å fortelle om produkter jeg liker, men i dag skal jeg gjøre det motsatte. Jeg skal nå fortelle dere om noen produkter jeg har kjøpt, og som jeg ikke liker. Rett og slett produkter jeg angrer på å ha kjøpt. Vi alle har vel kjøpt noe, og etterpå finner man ut at det ikke sto helt til forventingene? Dette har skjedd meg så mange ganger, og det er like kjipt hver eneste gang. Jeg vil derfor vise dere disse produktene, og dere kan jo også fortelle meg om dere har noen produkter dere angrer på å ha kjøpt. Jeg vil gjerne høre, for jeg vil ikke kaste bort pengene mine på produkter som er dårlige. Jeg håper dere liker dette innlegget!

La oss starte med settingpudderet fra Make Up For Ever. Jeg elsker mange av produktene til dette merket, og settingsprayen deres er den beste jeg har prøvd. Derfor tenkte jeg å kjøpe settingpudderet deres da jeg var i København, rett og slett fordi settingsprayen er min favoritt. Jeg kom hjem, og gledet meg masse til å teste dette. Jeg påførte det, og skjønte fort at jeg måtte ta bort sminken igjen. Pudderet i denne er jo hvitt, men på huden ble det helt oransje. Jeg fikk flekker, og jeg så virkelig ikke ut. Heldigvis kjøpte jeg kun dette i en ministørrelse, fordi jeg ville teste det først. Likevel kostet det jo litt, så det er kjipe penger. 

Denne concealeren fra Kat Von D elsket jeg før, og den var min favoritt. Derfor kjøpte jeg en ny en i København, fordi min gikk tom for lenge siden. Jeg ble skikkelig skuffet da jeg prøvde denne igjen nå, for den la seg absolutt ikke fint på huden min. Den creaset skikkelig, og sminken under øynene mine forsvant nesten. Jeg skjønner ikke hvorfor, for denne brukte jeg jo hele tiden før. Kanskje den bare ikke funker med foundationen jeg nå bruker? Skikkelig kjipt i alle fall.. 

Så over til denne liplineren fra NYX. Jeg er veldig glad i NYX sine produkter, og da også flere av liplinerne. Denne derimot er forferdelig. Man kan så vidt bruke den, fordi den knekker hele tiden. Min er nå tom, og jeg har ikke brukt den mye. Den er tom fordi den har knukket hver gang jeg skal påføre den. Skikkelig kjedelig, for jeg elsker fargen på denne. Det er den perfekte nudefargen, men i og med at den kun knekker vil jeg ikke kjøpe den igjen. 

Denne settingsprayen har jeg aldri sett noe som helst sted tidligere, men jeg ble anbefalt den i en butikk. Jeg hadde gått tom for settingspray, og den jeg bruker hadde de ikke inne. Jeg ble derfor anbefalt denne, og jeg kjøpte med meg to. Det angrer jeg på nå, for den kan jeg ikke bruke. Denne føles ut som hårspray på huden, og ansiktet mitt blir helt stivt av denne. Man skulle nesten trodd at denne inneholder hårspray, for det kjennes sånn ut. Da det ble vanskelig å smile, skjønte jeg fort at denne ikke var noe for meg. 

Så over til det produktet som har skuffet meg aller mest. De fleste har vel sett dette serumet på Instagram? Veldig mange influencere bruker dette, og ikke minst reklamerer for det. Jeg ble derfor dødsglad da jeg fant denne på Sephora i LA. Jeg fikk til og med Sofie til å kjøpe seg en, kun fordi jeg hadde hørt så mye bra om den. Da vi skulle teste den senere på kvelden måtte begge to ta vekk sminken sin. Jeg har sett at flere bruker denne som en primer før sminke, men hvordan i alle dager klarer de det? Da jeg gjorde det fikk jeg flekker i ansiktet, og sminken ville ikke sette seg i kinnbena mine. Jeg har prøvd å teste den flere ganger nå, men på meg funker den ikke. Kanskje jeg kun må bruke den før jeg legger meg, for med sminke funker den hvertfall ikke. Denne var i tillegg veldig overpriset!! Den lukter godt da, så det er et pluss.. Haha! 

Har dere noen produkter dere er misfornøyd med? 

 

 

3 kommentarer
    1. Bare sånn obs obs! Sminken kan være sinsykt god på andre eller på deg avhengig av hvilke sesong det er. Hundreårene endrer seg aldri, men hudtilstanden endrer seg fort og dermed vil ikke sminken ligge like fint. Jeg kan for eksempel ikke bruke samme primer sommer og vinter fordi på vinterstid produserer jeg liiitt mer olje fordi luften er tørr, ser det ikke på annet enn sminke. Sommeren har jeg nok fuktighet til at den ligger kjempe fint

    2. Jeg har faktisk vært sugen på å teste serumet, men syns det er litt vel over-priced. Nå er jeg ikke mer sugen akkurat! Bra innlegg 🙂

    3. Kryolan, blir brukt til teatersminke, fordi de på scenen trenger noe som gjør at sminken sitter godt. Derfor egnes absolutt ikke denne til daglig bruk nei😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg