LOS ANGELES THROWBACK

Hei dere! 

Nå er det jo noen uker siden jeg kom hjem fra Los Angeles, og jeg har så mange bilder jeg ikke har fått postet derfra. Jeg tenker derfor nå å ha en Los Angeles throwback, og mimre litt tilbake. Jeg likte meg veldig godt i LA, og jeg skulle gjerne dratt tilbake. Ikke akkurat nå, men kanskje om ett år. For dere som har planer om å dra dit, så er det bare å glede seg. Og til dere som vurderer å dra, DRA! Altså, byen er så kul. Jeg savner faktisk hvordan menneskene var der, for alle var så hyggelige. Folk du møtte på gaten var ikke redd for å gi deg komplimenter, og de virket mye mer åpne enn hva nordmenn er. I tillegg er byen så chill, og det virket ikke som at folk stresset over noe som helst. Jeg skal hvertfall bare vise dere litt bilder, og også gi dere noen tips♡

THE IVY

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Altså denne restauranten! Her hadde de så god mat, og om dere er i LA MÅ dere spise her. Det var så koselig der, og folkene som jobber der var veldig hyggelige. Om det er en ting jeg ikke likte med det stedet, så var det at drinkene der var alt for sterke. Bare et lite tips om dere er der, så spør om de kan ta mindre alkohol i drinken. Vår var så sterk, at ingen av oss klarte å drikke den. Ellers var denne restauranten helt super, og et sted jeg ville dratt tilbake til om jeg skal dit igjen. 

DONUTS

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg er en donutelsker, og jeg kunne levd på det her. I LA hadde de verdens søteste donuts, og man ville bare kjøpe med seg alle. Jeg skulle ønske vi hadde noe lignende dette i Norge, for donuts er jo SÅ godt. Hvertfall, vi kjøpte med oss disse og jeg angrer på at vi ikke dro dit mer. 

SYKLING, VENICE BEACH OG SANTA MONICA

 Processed with VSCO with c1 preset

FOR ET STED! Hit må dere dra om dere er i LA. Hele stedet var fascinerende, og man ble bare gående rundt å se. Jeg synes dette var en av de beste dagene vi hadde i LA, for jeg fikk besøke et sted jeg kun hadde sett på bilder tidligere. Jeg fikk se tivoliet, skaterne, hele stranden og ikke minst syklet. Så kult og hyggelig! 

VEGGIE GRILL

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Dette stedet har jeg jo fortalt dere om før, men jeg velger å gjøre det igjen. Veggie Grill hadde noe av den beste maten jeg spiste mens vi var der. Burgern var så utrolig god, og jeg kunne aldri gjettet av det var vegetar. Jeg kunne seriøst spist der hver eneste dag, og jeg savner dette stedet skikkelig. Kan vi plis få noe lignende i Norge? 

THE PINK WALL 

En vegg man burde dra til for kule bilder. Det er jo egentlig bare en rosa vegg, men det er uansett kult å ha vært der. Denne veggen har jo faktisk blitt ganske kjent, og det er ganske sykt til at det er en vegg. 

ENGLEVEGGEN

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Engleveggen er også en vegg man burde dra innom. Denne har jeg også sett utrolig mange bilder av tidligere, og det er en morsom ting å gjøre. Vi ble egentlig litt skuffet da vi kom dit, for det var bare en plankevegg som var satt opp. Det er liksom ikke en ordentlig vegg. Jaja, uansett kult å være der, og bildene ble veldig instavennlige!

HOLLYWOODSKILTET

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg ble jo helt i ekstase da jeg så dette. Det var så kult å se det i virkeligheten, selvom jeg kun så det fra en god avstand. Jeg fikk dessverre ikke vært med Isabelle og Sofie opp dit, men om jeg drar dit igjen skal jeg det. 

UTESTEDENE

Jeg savner faktisk utestedene i LA. Det er noe helt annet å dra ut der, enn hva det er i Norge. Alt er sykere, og stemningen er noe helt eget. Vi var blant annet på Poppy’s og 1OAK, og begge stedene kan jeg virkelig anbefale. Vi trenger utesteder som dette i Norge! 

7 kommentarer
    1. Så koselig! Høres så deilig ut! Ser også sikkelig fint ut❤️Håper at du koste deg der!! Elsker deg❤️❤️

    2. LA er en kul by, MEN, jeg mener at du har glemt en stor del av bybildet i din fremstilling. Sosiale forskjeller i LA er enorme, og det er svært mange som ikke oppnår den såkalte amerikanske drømmen og dermed havner på gata. Mitt ønske er at de som reiser dit tar med seg ikke bare det ekstravagante og fantastiske men samtidig også det triste og urettferdige som skjer i denne byen, LA er på ingen måte et paradis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg