DRESS LIKE ME

ANNONSE- NELLY- ANNONSELENKER

Hei dere! 

Jeg får ofte spørsmål om hvor klærne mine er fra, og for meg er det ofte vanskelig å svare på det. Jeg kjøper nemlig mesteparten av klærne mine i utlandet, og dessverre får man ikke kjøpt alt i Norge. Derfor tenkte jeg nå å finne klær, som er så like som mulig. Jeg håper dere liker innlegget, og at dere kanskje finner noe dere liker♡

Processed with VSCO with s2 preset

(Annonselenker) 1. HER  2. HER  3. HER

(Annonselenker) 4. HER  5. HER  6. HER 

Processed with VSCO with s2 preset

(Annonselenker) 7. HER  8. HER  9. HER 

18 kommentarer
    1. De var ikke like lol! Du er en dum blondine! Du fortjente ikke å vinne pærra! Ska jeg si deg hvem som fortjente det! Nemlig Sofie og Morten!

    2. Jeg skjønner at det ikke er lett å finne klær som er helt like, men du gjorde så godt du kunne og folk trenger ikke være så dum å komme med stygge kommentarer. Det er veldig kult at du er med på farmen håper du vinner glad i deg Martine❤️

    3. Vil nok si hun har funne billigere kopier siden ja det er no ikke alle som vil betale flere tusen for et klesplagg/ veske:)

    4. Hei Martine! Jeg er en veldig stor fan! Ikke bry deg om hat kommentarene! Du fortjente absolutt å vinne! Gleder meg til farmen kjendis kommer ut! (kjedelig at det er så lenge til)
      Ps: det hadde betydd så mye om du svarte! Du er mitt største idol og jeg har sett absolutt ALLE YT-videoene deres! Du er snill grei og ikke minst vakker! Glad i deg! Stoooor klem fra en av dine største fans!

    5. Kan du begynne å vise klær som er like…? Ser jo at det ligner. Men synes du kan gjøre det når du vet hvor klærne dine er fra!❤️

    6. Det ser ut som om du har brukt 2 min på innlegget. Jeg vet du ikke lykkes med å linke til like klær, men du kunne ha linket til flere outfits slik at innlegget ikke skulle se halvt ferdig ut.

    7. Slutt å hate! Hadde dere gidde skrive mange blogginnlegg om dagen bare for at noen skulle klage på at det var dårlig og uprofesjonelt? Trur ikkje det nei😬 Uannsett var meininga at ho skulle vise lignende klede fordi DU som HATA ikkje mest sannsynleg ikkje har råd til dei kleda ho kjøpe…..🤫
      Stoooor fan Martine💞💞

    8. Det står Nelly annonse øverst folkens, som betyr at hun finner liknende klær via Nelly sin side. Les før dere slenger dritt, herregud.

    9. Det står Nelly annonse øverst folkens, som betyr at hun finner liknende klær via Nelly sin side. Les før dere slenger dritt, herregud.
      Syntes antrekkene var fine!

    10. Du er så kreativ og flink med bloggen din! At små barn skal melde at du ikke fortjente å vinne osv blir for dumt! Stå på, elsker det du gjør 😍 ps. Gleder meg til å se deg Vinne/delta i Farmen! 😎

    11. Drit i å send hat komentarer og dere som gjør det er ikke noen bare menesker
      Glad i deg Martine❤️
      Håper du vinner farmen kjendis

    12. Skjønner ikke de som skriver hat og at du ikke fortjente å vinne paradise skjønner de ikke at det er et spill .er en stor fan av deg du er forbilde mitt PS elsker deg og bloggen din fradin aler største fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg