PÅ MIN TELEFON

Heey!

I dag skal dere få en runde inne på min telefon, og dere skal få se ting jeg egentlig ikke viser noen. Alt fra bakgrunnsbilde, siste melding også videre. Det er litt skummelt nå når jeg skriver dette innlegget, for jeg har ikke sjekket opp i hva for eksempel siste melding er. Jaja, vi kjører på!

BAKGRUNNSBILDE

Dette er mitt bakgrunnsbilde, og dette har jeg hatt i over ett år nå. Dette tok vi nesten med en gang vi kom hjem fra Mexico, og her hadde vi akkurat blitt kjærester. Jeg synes bilde er så koselig, og ikke minst fint. 

NÅR JEG ÅPNER TELEFONEN

Dette er førstesiden på telefonen min, og her ser dere blant annet noen av mine apper. Haha, jeg har forresten blitt helt avhengig av kabal, og jeg spiller det hele tiden. Ellers har jeg bare de appene jeg bruker til vanlig, og som dere ser er jeg veldig dårlig på å åpne meldinger.. Ops! 

SISTE SAMTALE PÅ MELDINGER

Haha, dette er en samtale mellom meg og en av bestevenninnene hennes. Hun svarer nesten kun på meldinger, og jeg klarte å sende en på Facebook. Derfor må jeg be henne om å sjekke Facebook hver gang. Ikke den mest spennende samtalen akkurat. 

SISTE FACEBOOKSAMTALE

Det er en samtale med mamma, og mamma er litt urolig over at jeg skal på Farmen. Haha, det skjønner jeg veldig godt, for jeg går til noe jeg har null peiling på. 

SNAPCHATLOGG

Ikke veldig spennende det her, for jeg snapper egentlig kun med venner, Aleksander og familie. Dette er hvertfall de siste jeg snappet med. 

BESTEVENNER PÅ SNAPCHAT

Bestevennene mine på Snapchat er Aleksander, venninner og pappa. Haha! 

SISTE BILDE PÅ KAMERARULLEN

Dette ble tatt i går, og da var jeg på en liten tur. Jeg bor på et hotell nå før jeg skal inn på gården, og da må jeg egentlig bare sitte inne på rommet. Man skal ikke møte på de andre deltagerne, og derfor sitter man kun inne. I går fikk jeg ta meg en tur, og herregud det var deilig! Jeg er så lei av å sitte inne på det hotellrommet her nå. 

SISTE BILDE JEG LIKTE PÅ INSTAGRAM

Åh, jeg elsker Jeffree Star. Jeg er seriøst så lei meg, fordi han kommer til Oslo mens jeg er borte. Jeg begynte nesten å gråte da jeg så at han skulle til Norge, for jeg har fulgt han i så mange år nå. I tillegg elsker jeg produktene hans, og jeg elsker videoene hans på Youtube. Jeg er skikkelig lei meg for at jeg ikke får sett han.. 

Håper dere likte innlegget! 

 

 

8 kommentarer
    1. Har du serr INGEN streaks? Jeg trodde at liksom ALLE bloggere hadde liksom 600 dager streaks med hverandre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg