BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN- DEL 11

Heey!

Jeg vet jo at dere elsker disse innleggene, så derfor har jeg endelig nå klart å finne frem en haug av fæle bilder av meg selv igjen. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg legger ut disse bildene, men jeg føler det er viktig å vise denne siden av seg selv i blant også. Alle bildene jeg tar blir jo virkelig ikke bra, og det er jo kun de fineste som havner på bloggen. Så nå skal dere nok en gang få se hvor babe jeg egentlig er♡ Kos dere!

Her begynte plutselig kameraet mitt å ta masse bilder, og jeg ble litt satt ut som dere ser. Ser så diva ut med de brillene i tillegg, haha!

Skulle vise frem den nye veska mi da♡ Fin! 

Haha, dette bilde ler jeg så mye av. De brillene og det blikket. 

Og når vi er inne på rare blikk. HVA ER DET HER FOR NOE? Haha!

Her tror jeg muligens at jeg snikfilmet Aleks, og at han tok et snikbilde tilbake. 

Må passe på så jeg ikke har leppestift på tennene, hehe! Det finnes ikke noe kjedeligere enn å ha tatt masse bilder av seg selv, og plutselig oppdager man at man har leppestift på tanna. 

Haha, her skulle Isabelle ta bilder av meg. Plutselig oppdaget jeg at hele puppen min var synlig på bildene, og dette var min reaksjon. 

BABE!!

Håper dere likte innlegget. Og dere, det kommer fler! 

14 kommentarer
    1. Peneste jenta i verden!!!! Har aldri sett noen penere enn deg❤️❤️ Du er alltid pen, elsker dette inlegget🥑

    2. Jeg syns dette er så mye jobbe fint sender på Facebook og snapp ikke her 🤔🤔🤔🤔😢😢😢

    3. Det er så bra at du ikke påpeker at du ikke har sminke på de bildene du ikke har det. Er en viss blogger som gjør det hver gang, selv om hun har selvbruning og falske vipper, lepper og bryn, du er helt skjønn!!! Hilsen en på 32

    4. Man blir aldri fin uansett når man velger gå i pels . Da blir man faktisk styggere enn folk som sliter med all mulig utseendeprob. Da stiller man bak alle .ondskap å støtte ondskap.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg