Blondine på tur

Hei dere!

Akkurat nå er jeg SÅ oppgitt over meg selv. Jeg skulle til Drammen i dag for å gjøre migrenen min bedre. For dere som ikke vet det, så tar jeg injeksjoner i pannen for at migrenen min skal bli bedre. Jeg sliter mye med hodepine og migrene, og nå har jeg hatt hodepine i 6 dager i strekk. Ingen andre ting enn botox hjelper for meg, og derfor tar jeg det. Så ja, jeg skulle til Drammen i dag for å ta det. Og det gikk ikke etter planen. Jeg skulle ta et tog, og det var forsinket. Når det da kom et tog trodde jeg det var det jeg skulle ta, men neida. Jeg var på vei til Kongsvinger jeg. Helt motsatt retning av Drammen. Det gikk plutselig opp for meg at dette var helt motsatt vei, og jeg måtte derfor hoppe av toget i Fetsund. Da jeg kom frem dit var det en time til neste tog gikk. Dere kan tro jeg var frustrert?

Så ja, her satt jeg en god stund. Jeg måtte flytte på timen jeg skulle ha, så nå er jeg på vei hjem igjen. Jeg fikk ringt broren min, og så snill som han er hentet han meg. Nå må vi kjøre et godt stykke tilbake, for jeg var jo langt unna der jeg faktisk bor. Heldigvis kommer jeg meg hjem nå, og neste gang jeg tar tog skal jeg dobbeltsjekke 10 ganger. Jeg blir så irritert på meg selv, haha! Nå skal jeg i et møte, og så blogges vi senere♡

13 kommentarer
    1. Åå!! Jeg bor i Fetsund, og jeg fikk ikke møtt deg!😔 Var på togstasjonen en time før du kom dit.

    2. Så synd å høre du har migrene..😣Er så mange som sliter me det, har selv slitet med migrene i 7 år. Har prøvd alt mulig og etter jeg tok hormonspiralen i Desember har jeg faktisk ikke hatt et eneste migreneanfall! Og jeg tar tran hverdag, den fra Apoteket med sitronsmak. Soffall noen råd fra meg. Ha en fin dag videre💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg