FRESHE KLOKKER TIL SOMMEREN♡

ANNONSE- DANIEL WELLINGTON

Hei dere! 

I dag skal jeg vise dere nyhetene fra Daniel Wellington, og de er SÅ fine. Jeg fikk tilsendt den nye klokken, med reimene som kalles Roselyn and Bayswater. Det er altså to nye reimer i burgunderrød  og mørkeblå. Jeg synes disse er så utrolig fine, og jeg gleder meg til å matche de opp med forskjellige outfits nå i sommer. Den blå reimen gleder jeg meg skikkelig til å bruke til noen hvite sommerkjoler, for det tror jeg vil bli superfint!

 Processed with VSCO with s2 preset

Her ser dere klokken, med begge reimene. Enkle, fine og klassiske- akkurat sånn jeg liker det. Min klokke har en hvit skjerm, men denne kan man også få i svart. I tillegg kommer klokkene både i gull, sølv og rose. Det jeg også liker godt med Daniel Wellington er at man kun trenger å kjøpe reimene, om man allerede har selve klokken. Har man selve klokken trenger man kun å bytte ut reimene, og da kan man lett gi klokken en helt ny look. Reimene finnes nå i utrolig mange farger, og jeg må innrømme at de to nye er et par av mine favoritter!

Disse klokkene passer perfekt i gave til noen man er glad i, eller kanskje man bare vil unne seg selv noe fint. Disse reimene vil passe så godt nå i sommer, og jeg gleder meg til å få tatt de skikkelig i bruk. Jeg klarer dessverre ikke å bestemme meg for hvilken av fargene jeg liker best, og da er det utrolig greit at jeg bare kan bytte til den fargen jeg selv vil- når som helst, og det utrolig lett. Man kan også kjøpe hele bundelen, slik at man får begge reimene. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Ved å bruke rabattkoden martinelunde får dere nå også 15% rabatt på deres kjøp hos Daniel Wellington. Da sparer dere litt, om dere har lyst til å skaffe dere sommerens fresheste klokke. Dere finner direktelink til klokken HER♡ Frakten er gratis, men i og med at klokken sendes fra utlandet kan det komme en tollregning. 

17 kommentarer

Siste innlegg