10 ÅR IGJEN

Heey!

I dag har jeg hatt en utrolig morsom dag. Dagen startet med at jeg dro ganske tidlig ned til byen for å gjøre en liten greie, og så skulle jeg møte Ine. Jeg dro hjem til Sofie, for det er der Ine bor nå. Da jeg kom fikk hun oppdatert meg på livet sitt, og jeg fikk fortalt om LA- turen. Vi var der et par timer, og så gikk vi ut i solen. Herregud, for et fint vær vi har hatt i Oslo i dag. Det har vært stekende varmt, og sola har seriøst brent mot kroppen min. Jeg dro ut døren ganske tidlig i dag, og da var det ikke fullt så varmt. Jeg hadde derfor på svart bukse og svart langermet genser. Dere kan tro det var varmt.. Haha! Vi satte oss hvertfall på Lektern, og fikk i oss burger begge to. Det var så varmt der, så vi klarte ikke sitte der lenge. Vi måtte derfor finne oss et sted med skygge, og der ble vi sittende å spise is. NAM!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

GENSER- BIKBOK  BUKSE- TOPSHOP  SKO- BERSHKA  RUMPETASKE- TOPSHOP  KJEDE- PRETTY LITTLE THING

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Husker dere da man var små, og alltid skulle blande all mulig brus i bursdager? Sånn følte vi oss i dag. Vi skulle ha blanda slush, og Ine skulle til og med ha blandet strøssel på isen sin. Vi følte oss som de småbarna, som skulle være litt ekstra vanskelige. Haha!

Når vi først er inne på det å være litt barnslige, så topper det seg nå. Vi skulle gå mot Karl Johan, og da fikk jeg øye på et av de små togene som turister pleier å ha her i Oslo. Dere har vel kanskje sett de kjøre rundt i byen? Jeg husker før da jeg var mindre, da skulle alltid broren min ta disse togene. I dag derimot var det jeg som ville, og heldigvis var Ine like gira som meg. Vi betalte 150kr hver, og det må være de beste 150 kronene jeg har brukt. Vi hadde det så gøy, og jeg hadde seriøst latterkrampe hele turen. Vi var forresten de eneste på toget, så jeg vet ikke helt hvor smart det der så ut. Det var også tidenes omvei til Karl Johan, for dette toget skulle så klart kjøre gjennom hele byen først. Til slutt måtte vi bare hoppe av, for da var vi plutselig på vei i helt motsatt retning av Karl Johan. Utrolig morsomt, og herregud som jeg lo! Legg meg til på Snapchat, så kan dere få med dere litt av denne turen. På Snapchat heter jeg Martineluunde.

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg har hvertfall hatt en SUPER dag med Ine. Jeg kan ikke huske sist jeg lo så mye, og Ine er superherlig. Vi har veldig lik humor, og vi begge ler av de teiteste tingene. Nå har jeg akkurat våknet etter en powernap, for pollen tar seriøst knekken på meg. Jeg synes virkelig synd på alle andre som sliter med allergi om dagen, for det er helt forferdelig. Jeg er så lei av pollen nå.. 

18 kommentarer
    1. Du er mitt forbilde❤️❤️❤️❤️ Jeg elsker bloggen din og Isabelle sin❤️❤️❤️ Dere to er mine forbilder💎💎💎💎

    2. Altså det med at du Spamma på ms med videoer av deg og Ine viser hvor mye du kjedet deg og har et sååå lite liv😂😂😂😂Hahah vittig du

    3. Du vet man har lite liv når man loker rundt i Oslo tidlig på en mandag. Bor du inne på Lektern eller no?

    4. Hvis du er så lei av pollen som det virker du er så vil jeg anbefale deg å prøve øyedråper. Bruker dette selv og jeg føler hvert fall at det hjelper meg 😊
      Tar det som oftest om morgenen før jeg går ut, og evt. flere ganger senere på dagen (spørs hvor mye jeg plages). De jeg har er resept belagt, men er mulig man kan få tak i andre som ikke er det. Håper du finner ut sv det hvis du plages veldig 😊

    5. Du kler ikke skoa og bukse så merkelig ut sammen. Hva er det som skjedde med foten din, eller ble du født sånn? Sånn serr..

    6. JsJs Enig tenkte det samme når jeg så det på IG . Var noen i fra klassen som kom og skulle kommentere noe på bloggen til denne stupid ass dama fordi vi kjedet oss via IG liken alle tenkte helt likt når de så på videon og begynte å få latterkrampe!😂😂Det aller morsomste var at de sa det var ment for at jeg «Hateren»skulle se hvor «gøy» hun hadde det. De misliker denne dumme dama så mye selv også, men vet også at jeg har vært her å fått latterkrampe flere ganger og kommet på bloggen for å ha skrevet fakta om denne sthøggasen!

    7. Du er en grineunge som ikke tåler noen ting. Du har til og med lagret ip adressen min i hodet, hvem gjør det? (En som bryr seg så mye) . Virker i tillegg at du ikke tør å svare hahaha you broke . Gøy å se at du klikker for verdt minste ting, assa du tåler ikke «litt» engang. Også skryter du av at du ikke tar deg nær av det folk sier, hahah det er bare morsomt for du gjør det stikk motsatte. Hvem anmelder noen for at de har kommentert fakta om dem? DEG. Hahahah fatter du hvor dum du er? Tror du virkelig politiet bryr seg om at noen skriver fakta om deg? Du er stor som tror du er SUPER tynn hahahaha jeg dør! Jeg tror ikke du vet hva tynn betyr
      Så da skriver jeg det: Man kan ikke være ekkel tynn om man ikke er tynn
      Kristine Ullebø er til og med ikke ekkel tynn men hun er tynn, du derimot er stor haha
      Bare sånn at du vet hva tynn betyr slik at du slipper å drite deg ut neste gang. Du burde ikke ha vært på sosiale medier når du tåler så lite, den er ikke lagd for slike SUPER sårbare mennesker, steng heller kommentarfeltet hvis du ikke tåler å lese fakta om deg selv isteden for å lage kvalme (du er dårlig til å roaste). Å se hvordan du velger å skrive ting er virkelig helt latterlig morsomt, får faktisk latterkrampe av og til, du er ikke minst JÆVLIG dum til å være… hvor gammel er du? Virker som en 12 åring eller nei yngre .venter på å høre noe fra politiet, skjer det noe snart? Eller er de lei av deg kanskje? Tipper det siste. Før var det gøy å komme innom å le seg ihjel med alle disse kleine bildene og måten du skryter deg selv på, og stakkars Aleks som spiller skuespillet sitt. Det er det fortsatt. Men nå er det VELDIG kvalmt og å se trynet ditt. Men denne gangen er nesten hele klassen med på det. De ler av deg ahahah og synes synd på Aleks.
      Hade raring PS: du er en løgner where is the police bitch? Hele klassen er lei av deg og det er jeg og bye bye, håper du blir påkjørt snart, du er dum som tror Aleks liker deg ahahah

    8. Herregud for et kommentarfelt 😂 Asså det er underholding , håper du ser på det som underholdning du også Martine 😁 Måten den personen over her skriver på tyder på at hun ikke er eldre enn barne/kanskje ungdomsskole alder. Husker selv jeg skrev på den måten når jeg var på den alderen, selvom jeg er enda litt eldre enn deg også 🙂
      Fact: Martine er absolutt ikke tjukk . forskjellen på å være 15 og tynn, og over 20 og tynn er at man får litt mer former når man blir eldre og ikke har barnekroppen lenger 😊Det kommer dere til å merke selv når dere blir eldre;)
      Ha en fin dag Martine 😊

    9. Kjenner jeg bilr irritert av folk som ikke har noe bedre å gjøre en å drive å kommentere slik som skjer her og spesielt det at de SKAL være anonym.
      Hvorfor drive å rakke ned på andre, vi alle er perfekt som vi er, og de om ikke kan respektere andre for den de er, er kanskje veldig misfornøyd med seg selv og føler seg bedre av å slenge drit, men det gjør det ikke greit.
      Negative ting kan dere holde for dere selv, det er ikke interesangt for oss andre. Bare siden det er mulig å være anonym betyr det ikke at dere MÅ slenge drit. Skulle likt å sett dere like tøff i tryne om dere skulle sagt det til en person og ikke bare skrevet i komentarfeltet..
      Du er flott Martine. Håper ikke alt dette har ødelagt dagen din men at du forsatt har en flott dag 😁

    10. Jeg bare sier det… når man er kjent sånn som deg martine, så graver ‘the haters’ ALLTID etter feil. Det er vanlig å få hate, dessverre:(

    11. Til deg anonyme som skriver så mye fornuftig over her *ironi* det er faktisk slik at man ikke er nødt å tåle å få slengt dritt etter seg til stadighet. Tenker at det er bra at du er anmeldt, og det er det nok gode grunner til. At de ikke har kontaktet deg enda betyr ikke at de IKKE kommer til å gjøre d;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg