UKENS SPØRSMÅL 56♡

Heei!

Det ble ikke ukens spørsmål forrige uke, og i går var jeg for opptatt. Derfor tar vi det igjen i dag, med nye spørsmål. Jeg våknet for en halvtime siden, og har sovet i 12 timer. Hvor sykt? Takk til Jetlag, pollen og sykdom♡♡ Nå skal jeg hvertfall svare på spørsmålene deres!

Hvor er det gullkjedet du har brukt mye fra? Det er fra PrettyLittleThing. Du finner sikkert helt like på H&M eller Glitter, så jeg ville absolutt sjekket ut det først.

Har du vært med i serien Heimbane? Jeg har fått utrolig mange kommentarer om dette, og jeg tror ikke jeg er med der. Ikke som jeg vet om hvertfall. Gjerne send meg link, for jeg kan ikke huske å ha vært med på det. Haha! 

Hvor er det gule og svarte skjørtet ditt fra? Begge er fra Kouture, og jeg elsker de! 

Hvordan får man en gutt interessert? Hm, jeg tror det beste man gjør er å være seg selv. Gi denne gutten litt ekstra oppmerksomhet, og smil masse. Jeg har egentlig ikke noen bedre tips enn dette, og jeg er ikke ekspert når det kommer til det her. Haha! 

Er du og Aleksander fortsatt sammen? Ja, vi er fortsatt sammen♡

Hvor er blazeren fra? Den er fra Zara, og Sofie mistet den dagen etter jeg kjøpte den.. Så kjipt! 

Processed with VSCO with s2 preset

Hva synes Aleksander om at du legger ut lettkledde bilder? Jeg tror egentlig ikke han bryr seg så alt for mye, for det er bikinibilder liksom. Jeg tenker at det er det samme som at han legger ut bilder i bar overkropp, og jeg bryr meg veldig lite om det. Når han legger ut bilder i bar overkropp tenker jeg bare, shit jeg er heldig. Så jeg håper han tenker det samme, hehe. Neida, men han har ikke sagt noe på at jeg legger ut bikinibilder. 

Hvor mye veier du? Jeg aner ikke. Jeg har ikke veid meg på en god stund nå, og vekten min er noe jeg ikke bryr meg så mye om. Jeg spiser og koser meg, og vekta mi tenker jeg ikke over.

Hvilken selvbruning bruker du? Egentlig bruker jeg en fra Loving Tan, men den er jeg tom for. Derfor bruker jeg nå St. Trpoez som man får kjøpt på Vita. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Om du hadde stått i finalen med Aleks, ville du sluppet kula da? De eneste to jeg ikke ville sluppet kula på er Aleksander og Grunde. Så nei, jeg hadde ikke sluppet kula om jeg sto med Aleks. 

Hva synes foreldrene dine om at du skulle være med på Paradise Hotel? Mamma synes det var kult, mens pappa var ikke like fornøyd. Heldigvis endret pappa mening, og nå synes han også det bare er kult at jeg var med. 

Kunne du og Aleksander flyttet til LA? Nei, det kunne vi nok ikke. Jeg tenker å lage et eget innlegg om akkurat det her. 

Processed with VSCO with s2 preset

Er du fortsatt venn med barndomsvennene dine? Ja, to av bestevenninnene mine har jeg faktisk kjent siden førsteklasse på barneskolen♡

Hvor lang er leveringstiden på PrettyLittleThing? Den ene pakken min fikk jeg etter nesten 3 måneder, mens den andre fikk jeg etter litt over en måned. Lang leveringstid med andre ord.. 

Hvor mange barn ønsker du deg i fremtiden? Hm, kanskje to eller tre. Jeg har veldig lyst på barn en gang i fremtiden, og jeg hadde vært fornøyd med bare en. 

Hvordan har du det for tiden? Jeg har det veldig bra om dagen. Bortsett fra at Pollen irriterer meg som fader, og at formen ikke er på topp. Sånn alt i alt har jeg det supert, og jeg har mye ting å se frem i mot. 

Skal du klippe deg kort? Nja, jeg vet ikke enda. Ikke med det første hvertfall. 

Har du noen spesielle planer fremover nå? Ja, masse! Herregud, dette året kommer til å bli helt sinnsykt. Jeg lagde en bucketlist for noen måneder siden, og sånn som ting ser ut nå, så kan jeg krysse av mye på den lista. WOHO!

Hvordan blir man legende på Paradise Hotel? Det aner jeg ikke. Man må vel være en som folk husker godt, og som folk kanskje vil se mer av på skjermen. 

Hva mener du er den beste sushirestauranten i Oslo? Om du skal sitte der, så vil jeg si Sumo Sushi. Om det er takeaway, så Mini Sushi som ligger på Carl Berner. NAAAM!

SPØRSMÅL TIL NESTE UKE? SPØR I VEI

 

 

83 kommentarer

Siste innlegg