Er det tull?

Hei dere! 

Nå sitter jeg på flyplassen i Bergen, og jeg er ganske oppgitt akkurat nå. Jeg pleier alltid å bestille billetter hjem fra Bergen kvelden før jeg skal reise, for da pleier det som regel å være billigst. Jeg stresset derfor ikke med å bestille billetter, og da jeg sjekket i går fikk jeg sjokk. ALT var utsolgt, og den eneste billetten som var igjen kostet 3000kr. Hvordan kan man ta 3000kr for en flytur på 30 minutter? Flybilletten hjem fra Bergen koster mer enn hva jeg betalte en vei til LA, og til LA satt jeg på flyet i 9 timer. Det er helt sinnsykt! Jeg bestilte derfor heller togbillett, og planen var å dra i dag tidlig. Da jeg våknet tidligere i dag var jeg fortsatt like dårlig, og jeg turte ikke sette meg på et tog i 7 timer da. Derfor måtte jeg bare bestille den alt for dyre billetten til Oslo. Ah, kan jeg snart ha litt flaks? Jeg bestilte også sånn at jeg fikk ha med to kofferter, fordi jeg hadde overvekt på min. Det har alltid gått tidligere, så jeg tenkte det skulle gå fint i dag også. Neida, jeg måtte betale overvekt, selvom jeg hadde betalt for å ha med en ekstra koffert inn på flyet. Jaja, nå orker jeg ikke klage mer. 

Jeg har uansett hatt to superfine dager i Bergen med Aleksander, selvom jeg for det meste har vært dårlig. Vi har kost oss på hotell, og Aleksander har tatt godt vare på meg. For et par dager siden spiste vi også på Sumo Sushi, noe jeg vil si er et av de beste stedene for sushi. Sushien der er så latterlig god, og samme med dessertene. 

Den fineste jeg vet om♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

NAM! Denne er så god, og jeg kunne seriøst levd på det der. 

Processed with VSCO with s2 preset

Også desserten da.. Jeg er en dessertelsker, og jeg klarer aldri å bestemme meg. Heldigvis hadde de sånn at man kunne få litt av hvert, og da var valget veldig enkelt. Herregud, så godt! Jeg vil ha mer♡♡

Nå går snart flyet mitt til Oslo, og deretter må jeg hjem og fikse meg. I kveld skal jeg på Wallmans med Therese, og det gleder jeg meg skikkelig til. Jeg håper bare at jeg føler meg litt bedre, for akkurat nå gjør jeg ikke det. Jeg er så lei av det her nå, dere aner ikke.. Vi blogges fra Oslo♡

35 kommentarer
    1. Bra maten på Sumo Sushi er bedre nå! Da jeg spiste der i 2016 var risen hard og sushien smakløs… De glemte og å gi meg ølen min, spisepinner og soyasaus, så måtte minne dem på dette da de ansatte bare sto og snakket sammen og totalt overså meg.

    2. Til ukens spørsmål: kan du gi noen kjærlighetstips og hvordan man får en gutt til å bli interessert?

    3. Til ukensspørsmål: 1. Hvor ofte fingere du deg?
      2. Hva slags vibrator(er)/dildo(er) har du? Bilde?
      3. Hvordan fingrer du deg liker du å ta den inn og ut eller bruke den på klitorisen?
      ( må ikke ta med det siste hvis det blir litt for personlig, men vil helst vite det)😀

    4. Kan du hver så snill si meg hvor du har kjøpt det halsmykket du hadde på deg hele tiden i LA? Finner ikke den!!!

    5. Hei Martine! Jeg skal til London i sommer og jeg lurte på hvilket hotell du og Isabelle var på da dere var i London?

    6. Hvis du syns Sumo er bra, så skal jeg love deg at Nama er best! Du kommer ikke til å angre. Dønn verdens beste sushi!

    7. Dønn, hvis du har bestilt billiger billetter kvelden før du reiser tidligere, har du hatt myye flaks asså. Er da en helt vanlig ting at flybilletter blir dyrere jo nærmere avgang man kommer. Bestiller selv aldri fly senere enn 1 uke før. Flyselskapene har jo ingen øvre prisgrense akkurat, så vil ikke si det skal mye til for at billetten koster 3k når man bestiller så seint. Ikke glem at overprisede innenlandsbilletter også er med på å gjøre (sterkt) underprisede utenlandsbilletter mulig.

    8. Billetter er faktisk billigst 3 uker før! Mamma reiser flere ganger i uken og bestiller ALLTID 3 uker før avreise

    9. Grunnen til at mye er utsolgt nå er sikkert fordi studenter skal hjem til hjembyen for enten 17. mai, eller for sommeren. Mange er ferdig med eksamen, og har sommerferie. Så det er ikke så veldig rart at det var dyrere denne gangen 🙂

    10. Til ukens spm:
      Hva slags religion er du i? Og føler du at det er den rette religionen for deg???

    11. Til ukens spørsmål:
      1. Hva er ditt favoritt feriested og reise?
      2. Tror du at du hadde hatt iPhone hvis det ikke var populært?❤️❤️

    12. Hei Martine! Har du noen spesielle planer framover nå?💕 håper du og Alexander har det bra og får tid med hverandre❤

    13. Ukens spørsmål:
      Skal til London om ett par dager, og jeg husker du snakket mye om det når du var der, jeg har leter etter inleggene dine om London men finner de ikke, så har du noen tips til plasser og besøke, spisesteder og butikker i Oxford?

    14. Kan du og Isabelle ha sånn på yt at vi ser kven som kjenner Isabelle best av deg og moren hennar😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘elsker deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg