Matforgiftet?

Hei dere!

Hvordan er det mulig? De siste dagene har seriøst alt gått i mot meg. Først var det flyturen hjem, og alt det styret der. I går lå jeg inne hele dagen med skikkelig forkjølelse og verking i hele kroppen. Utover dagen fikk jeg kramper i magen, men det tenkte jeg ikke så mye over. Aleksander og jeg gikk likevel ut for å spise, og maten var helt fantastisk. Jeg tenkte å lage et innlegg om det senere. Hvertfall, vi kom oss hjem og jeg fikk ikke sove. Jeg klarte faktisk ikke sove før etter hotellfrokosten i dag, så jeg var ikke i seng før klokken 8.. Jeg sov i en time, og så våknet jeg opp med tidenes magekramper. Jeg var gjennomsvett, og var sekunder fra å kaste opp. Jeg fikk løpt til doen, og der ble jeg værende en god stund. Jeg gikk å la meg igjen, men etter litt våknet jeg opp på samme måte igjen. Og sånn som det her har jeg holdt på hele dagen. 

Mine to dager i Bergen har derfor kun bestått av å ligge inne på hotellrommet. Så sykt irriterende! Vi skulle egentlig ha sjekket ut fra dette hotellet for 6 timer siden, men jeg har ikke hatt sjans. Jeg er redd for at jeg skal gå ut døren her, og plutselig bli dårlig igjen. Vi skulle ha sjekket inn på et annet hotell for flere timer siden, og nå må vi komme oss avgårde. Jeg får bare satse på at jeg klarer å gå noen meter til neste hotell, men akkurat nå føles det ganske umulig. Jeg har aldri opplevd å bli så dårlig av mat før, og jeg vet akkurat hva jeg har spist som har fått meg sånn her. Jeg er redd for å spise nå, fordi jeg orker ikke mer av dette. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

En som synes veldig synd på seg selv, haha!

Heldigvis har jeg Aleksander her som passer godt på meg, og takk for det. Jeg aner ikke hva jeg skulle gjort om ikke, for akkurat nå føler jeg meg ikke bra. Nå skal vi prøve å komme oss til neste hotell, så jeg krysser fingrene for at det går bra. Hotellet ligger heldigvis ikke så langt unna, så jeg burde klare det her. Ønsk meg lykke til, haha!

 

15 kommentarer
    1. Hei! Hvor mye veier du Martine. Jeg hadde satt så stor pris på om du svarte meg IG jeg elsker deg så mye😍

    2. Hei Martine ❤️ du viker bare så fantastisk som person. Virker som utroli snill og ei utrolig go jente. Bare umulig å ikke like å lese bloggen din 😊 Huff, så kjedelig at du har blitt syk! ☹️😣 Har et tips om omgang syke, hvis du er forferdet kvalm, lag deg en kopp te med ingefær og sitron. Ta bare litt.. Da forsvinner kvalmen 😊 Masse god bedring ❤️

    3. Det kan faktisk være pga jetlag. Du må snu døgnet når det gjelder matvaner også, da kroppen Har vendt seg til at du spiser på andre tider av døgnet. Spis lettere mat så blir det kanskje bedre😊

    4. Stakkars deg❤️ Håper du blir bedre snart<3 loveu❤️❤️❤️❤️❤️ PS du og Alex er verdens søteste parr❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg