FIRST DAY IN LA

Hei dere! 

Nå er klokken straks 12.00 her, og vi har fått gjort en god del i dag. Vi sovnet klokken 22.00 i går, og alle tre våknet klokken 03.00 i natt og skjønte ingenting. Heldigvis klarte vi og sovne igjen, men klokken 06.00 var jeg lysvåken. De andre våkner rett etter meg, og da var det egentlig bare å stå opp. Vi startet dagen med trening, og vi var utrolig effektive. Vi fikk gjort unna en økt, og deretter hoppet vi rett i bikinien. Det er så deilig med være her, for her kan man gå tynnkledd. Jeg er så lei av vinterjakker og uggs, men her kan jeg endelig få brukt sommerklærne mine igjen. Ellers er det sinnsykt fint her i bor. Jeg ble så overrasket, for jeg trodde virkelig ikke det skulle være så fint. Vi har hvertfall hatt det utrolig hyggelig til nå, og jeg er så glad for at jeg ble med. Jeg var jo faktisk veldig i tvil.

Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Så var det tid for litt bikinibilder, og alt gikk galt i dag. Ikke fikk vi fokus, og vi så ikke akkurat så veldig bra ut heller. Haha, herregud.. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with c1 preset

Nå skal vi fikse oss kjapt, og så skal vi spise lunsj på et sted Sofie har funnet. Etter det er det tid for shopping, og herregud jeg gleder meg til Sephora. Jeg er redd jeg kommer til å shoppe som en gal der inne, men jeg skal prøve å ikke ta helt av. Nå starter vi dagen her, mens dere skal snart legge dere. Ganske sprøtt! Derfor får vi heller blogges imorgen♡

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg