Hemmeligheten bak..

ANNONSE- PREMIUM WHITE

 Processed with VSCO with s2 preset

Heey!

Jeg får ofte spørsmål om tennene mine, altså hvordan jeg får de så hvite. Jeg har i en god stund nå brukt Premium White, for å opprettholde hvitfargen. Noe av det fineste jeg vet om er et hvitt smil, og jeg er utrolig fornøyd med hvordan mitt hvite smil er. Jeg har jo fortalt dere om dette produktet tidligere, og jeg har vist dere hvordan det brukes. Om dere vil lese det, så finner dere det HER!

 Processed with VSCO with s2 preset

Dette er altså en hjemmebleking, og en hjemmebleking som er utrolig effektiv og lett. De fleste har vel prøvd strips? Jeg synes det er mest slit, for de begynner fort etterhvert å bevege på seg, og man føler de faller av. Premium White derimot er en skinne, som man former selv etter tennene sine. I og med at den former seg etter tennene dine, så sitter den jo perfekt på. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har prøvd utrolig mange hjemmeblekinger, og av alle jeg har prøvd er det denne jeg liker best. Det finnes så utrolig mange dårlige tannblekinger der ute, og jeg har vært borti det meste. Derfor føler jeg at jeg virkelig kan anbefale denne til dere, i og med at den funker såpass bra på meg. Man kan enkelt ta behandlingen når man selv ønsker det. Om det er mens du ser på TV, sminker deg, lager middag eller i dusjen. Denne tannblekingen kan man ha på i alt fra 25-30 minutter, og etter de minuttene har man et utrolig fint og hvitt smil- og det på en utrolig lettvint måte!

Dette er faktisk en profesjonell tannbleking, til hjemmebruk. Og vil dere vite det beste? Mine lesere får nå 60% rabatt på sitt kjøp, noe som vil si at dere sparer en god del penger. Dere får nå tannblekingen til kun 449kr (før 1190kr)! Hva er vel finere enn et hvitt smil nå som vi nærmer oss sommeren? Jeg er hvertfall utrolig klar for å smile meg gjennom sommeren. Jeg føler meg så mye mer fresh etter en runde med det her, og jeg vil bare smile hele tiden. 

Det anbefales å ta blekingen fire dager på rad, slik at man får best mulig effekt. Etter det kan man ta det annenhver måned, slik at man opprettholder resultatet. Det er hvertfall det jeg pleier å gjøre! Jeg har akkurat gitt en pakke til en venninne, og jeg håper hun blir like fornøyd som meg. Når jeg gir noe videre til venninner for at de skal teste, da er det noe jeg virkelig liker. Vil dere bestille en pakke med Premium White hjem til dere? Da kan dere trykke HER♡  

 

 

15 kommentarer
    1. Hei Martine! Jeg bare lurte på hvilket hotell du og Isabelle bodde på da dere var i London?
      PS: Elsker både din og Isabelle sin blogg og Youtube videoene deres:)

    2. Skjønner ikke hva er som er galt med folk som stiler spørsmålet « Aleks» herregud. Enjoy tf and stop asking been so curious

    3. Denne etterlater prikker på tennene og skinnene er umulig å forme. Har prøvd flere ganger, men til slutt gadd jeg ikke mer. Penger ut av vinduet. Synd du reklamerer for slikt tull!!!

    4. Hvor lang er leveringstiden på blekemiddelet? Får jeg regning i posten? Hvis jeg skal ha en pakke til når en er tom må jeg bestille en ny en da?

    5. Hei!
      Det er jo ikke sånn at vi lesere får den for 449. Det er jo det den koster nå med abonomment men ok. Har du en rabattkode?
      Kos dere masse masse i LA❤️

    6. Et spørsmål: Er det sant at denne tannblekingen etterlater prikker på tennene og at skinnene er umulig å forme?

    7. Hvordan avbestiller jeg produktet? Det kostet jo nesten 300kr i frakt, og jeg vil ikke ha noe abenoment…

    8. Hei. Lurer på hvordan prosessen med å få silikon var? Sånn før, under og hvordan det føltes etter 🙂

    9. Vil bare legge igjen en kommentar fordi jeg rett og slett syntes det er dårlig gjort å reklamere for dette produktet. Jeg har selv kjøpt det, og det ga ikke det minste resultat, bortsett fra hvite flekker og at det svidde i tannkjøttet og begynte å ise i tennene. Jeg sluttet å bruke det etter å ha brukt det en halvtime hver dag i en uke. Null forskjell på tennene, eneste var en ising som varte en stund i ettertid, og at det svidde i tannkjøttet. Alle jeg kjenner som har prøvd det sa akkurat det samme, at det bare var svindel, men jeg ville prøve like vell siden Isabel Raad reklamerte for det og hadde så vanvittig hvitt smil. Syntes det er vanvittig dårlig gjort å reklamere for noe sånt bare for å tjene et parr tusen, når alle som har fulgt deg en stund vet at tennene dine ikke ble hvite av dette produktet, men hos tannlegen. Når du har en så stor plattform burde du ta mer ansvar. Blir provosert når jeg ser kommentarene som vil ha mer informasjon, også er det bare svindel.

    10. På hvilken måte kan tannbleking være naturlig?? Det finnes ikke naturlig i det heler tatt! På sikt vil en slik prosess ødelegge tennene fullstendig! Blir flau over alle bloggerne som reklamere for dette produktet.. skjerping!!
      Gutter og jenter (flest) i 10-15 års alderen trenger absolutt IKKE å bleke tennene! Dessuten ser det ikke fint ut med for hvite tenner…

    11. Martine! Du må opplyse om at dette er et abonnement, du har masse unge følgere som kommer til å gå fem på! Skam deg

    12. Du er så jævlig stygg, ro ned på sminken før du begynner å se ut som en utlending som burde kastes ut av landet og eller brennes på bål. Hore faen skaff deg et liv, du er en skuffelse for norge din neger faen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg