Nye bryn♡

ANNONSE- BeautyHouse- Sponset behandling

Hey!

Hvordan går det med dere? Med meg går det veldig fint, og jeg har akkurat våknet etter en powernap. Jeg ble sittende oppe til klokken halv 5 i natt for å redigere video, og jeg måtte stå opp 9 i dag tidlig. Derfor ble det ikke mange timer søvn på meg, og jeg har gått rundt ganske så trøtt i hele dag. Jeg startet hvertfall dagen med et møte, og så dro jeg videre for å ta noen behandlinger. Jeg fikk fikset brynene mine blant annet, og de ble så fine. Denne gangen gjorde jeg det hos Daniela på Beauty House i sentrum, og jeg er kjempefornøyd! 

Hvordan brynene mine så ut før. Og forresten, jeg er skikkelig flekkete i ansiktet. Jeg har spraytan i ansiktet som er på vei av, og i dag prøvde jeg bare å dekke det litt til med solpudder. Det gikk ikke så bra etter en brynsbehandling, og derfor ser ansiktet mitt sånn ut. 

Mens vi farget dem. 

Og resultatet. Jeg er så fornøyd, og det er så digg å slippe å sminke bryn på morgenen. Tusen takk, Daniela♡

Jeg sa jo på mandagen at jeg skulle slutte å spise ute denne uken. Vel, det gikk skikkelig dårlig. Jeg har spist ute mer enn aldri før, og jeg har gitt opp matlagingen.. Jeg får det ikke til, og det ender med at ting smaker så vondt at det ikke kan spises. Maten jeg har spist ute i dag var derimot kjempegod! 

Nå skal jeg faktisk snart ta kvelden, for imorgen har jeg en lang dag foran meg. Jeg har fullt kjør hele dagen, så derfor trenger jeg mye søvn i og med at jeg så vidt sov i natt. Vi blogges mer imorgen♡

23 kommentarer
    1. Hva synes du om at han som snudde seg og kysset deg på munnen på gullsnutten, har sagt unnskyld på youtube kanalen sin?

    2. Det moteshowet osv på lørdag når begynner selve showet for det står bare at meetupwt er kl. 14:00 men er showet etter eller før meetupwt

    3. Du og Alex er det beste parret i verden❤️❤️dere er så søte sammen❤️ Forresten jeg ellsker bloggen din

    4. Ikke noe slemt ment er sykt stor fan haha, men du burde starte å lage mat hjemme eller ihvertfall øve isteden for å dra ut og spise. For når du blir eldre og skal få barn så burde du vite hvordan man lager mat og det er nok ikke alt alt for lenge til du skal få barn. Det er bedre å prøve enn å gi opp for vis du prøver mer og mer på å lage mat så blir det nok god mat til slutt

    5. Kan du og Aleks lage flere vlogger sammen eller overraskelse videoer❤️Jeg elsker de videoene og dere da<33

    6. Aanbefaler Depend brynsfarge fra HM, i svart! Brun gir for dårlig farge. Jeg er like lys som deg og kler den fargen kjempebra. Synes depend sin er mye bedre enn fargen hos frisøren også, i tillegg til at det er så chill å farge bryna hjemme. Du kan også bruke samme farge på vippene. Bare bruk påføringskosten som en maskara og farg vippene. Superenkelt og meget tilfredsstillende resultat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg