Dere må slutte nå..

Hey!

Jeg må bare ta en ting opp med dere igjen. Jeg synes dette er skikkelig kjipt å skrive igjen, men jeg føler likevel at jeg må. Jeg skrev et innlegg for noen måneder siden, om at det daglig er folk utenfor døren min. Jeg håpte det skulle roe seg etter det innlegget, og det gjorde det. Hvertfall en liten periode, men nå har det startet igjen. Nesten hver dag står folk og banker på døren min, tar i håndtaket mitt og roper. Jeg skjønner at dette er små barn, men likevel er det ubehagelig. Dette er mitt hjem, og her vil jeg helst være i fred. Det er helt greit om dere sitter ved der jeg bor, om dere vil hilse. Men vær så snill, ikke bank på døren min og ta i håndtaket. Jeg synes det er veldig unødvendig, og jeg synes ikke dette er greit. 

Hva hadde dere tenkt om noen sto utenfor deres dør, og tok gjentatte ganger i håndtaket? Dere hadde blitt redde. Man vet aldri hvem som står på andre siden av døren, og jeg kommer aldri til å lukke opp. Uansett om du er 12 år, så hjelper det ikke. Jeg vil ikke at folk skal komme hjem til meg, enkelt og greit. Som jeg sier, så er det helt greit at dere står i området der jeg bor. Jeg synes det er kjempehyggelig å møte dere, og jeg blir veldig glad for alt dere gir meg. Kort, fine ord, klemmer, påskeegg og mer. Heldigvis er det en del som respekterer det at jeg ikke vil ha folk utenfor døren, men likevel er det de få som ikke gir seg. Jeg vil ikke komme ut og be dere gå heller. Jeg vil ikke være slemme mot dere i det hele tatt, men respekter at dette er mitt hjem. 

Jeg synes det er dumt at jeg må ta opp dette enda en gang, for jeg føler at dette er noe alle burde forstå. Man drar ikke hjem til noen man ikke kjenner, enkelt og greit. Det er irriterende og slitsomt for meg, for jeg føler aldri at jeg er alene. Jeg trenger tid for meg selv i blant, og til tider vil jeg bare være for meg selv i leiligheten min. Det at det såpass ofte da står noen utenfor, det synes jeg bare er ubehagelig. Jeg håper dere det gjelder kan slutte med dette nå. Jeg vil ikke være slemme mot dere, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. Jeg synes det er skikkelig teit å måtte skrive et innlegg som dette igjen, men jeg føler ikke jeg har så mange andre muligheter. 

17 kommentarer
    1. Kan Alex være med i flere videoer på YouTube hvorfor er ikke du og Alex sammen så mye dere var dere er vell sammen enda elsker dere

    2. Hei du vet det Gulsnutten greia! Han er på YouTube han har bedd om unnskyldning! Elsker deg sååå mye Martine du er BEST!

    3. ^ er du blind. Hun sier tydelig at hjemme vil hun ha privat og hun kommer ikke til å åpne uansett. Du får oppholde deg eventuelt i nærområde og håpe på du møter henne, men er du fan så bør du faktisk respektere det hun sier.

    4. Ikke alltid like lett å være offentlig person. La jenta få fred! Alle trenger tid til seg selv, inkludert Martine. Vi er alle mennesker. Respekter det alle og enhver!

    5. Skjønner deg kjempegodt! Det må være utrolig ekkelt og føle at det noen utenfor heletiden.
      Men bare lurer på hvordan de vet hvor du bor? Pleide du å åpne før sånn at har gått rykter om hvor du bor i området eller? Bare lurer siden det ikke virker som så mange andre bloggere/PH-deltakere har samme problem?

    6. Er mest sannsynlig barn og yngre ungdom som ringer på og er de fan nok så vet jeg ikke om det er så mye rom for forståelse uansett hvor mye man nevner det.

    7. Det er dessverre prisen man betaler når man stikker ansiktet sitt frem alle steder det er mulig. Det koster å være kjendis og da spesielt når man vil være blogger. Du lever jo av å brette livet ditt ut i media, de fleste andre “kjendiser” i dette landet gjør jo ikke det, er bare dere bloggerne som går så langt for å få penger i kassa. Flytt til et nytt sted, ikke oppgi adressen og fjern alle oppføringer i telefonkataloger osv. så vil dette etterhvert gi seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg