ENDELIG!

Hei dere!

I dag har jeg trent, noe som var veldig gøy. Hører dere? Trening har blitt gøy! Etter treningen dro jeg til bestemor og bestefar, og da var jeg litt med lillesøsteren min også. Hun er så nydelig, og en blidere unge skal man lete lenge etter. Etter jeg var der dro jeg hjem, og hjemme har jeg egentlig ikke gjort så veldig mye. Jeg har laget meg middag, for jeg har et mål for denne uken. Målet er at jeg skal lage masse mat her hjemme. Jeg startet derfor i dag, og vel.. Det er en veldig god grunn til at jeg ikke lager mat selv. Jeg skulle lage kylling, ris og saus. Sausen ble helt brent, og det merket jeg ikke før jeg hadde helt den over kyllingen og risen. Maten smakte derfor ikke godt, og nå vurderer jeg helt seriøst å bestille meg noe mat hjem. Bra start, men jeg kan virkelig ikke lage mat. Jeg skulle egentlig ta bilde av maten, slik at dere skulle få se. For og si det sånn, det droppet jeg. Det så ikke delikat ut i det hele tatt, og det smakte verre. Alt smakte brent.. Er det en ting jeg er skikkelig dårlig i, så er det matlaging. 

Ellers skjer det noe i natt som jeg har ventet så lenge på. Aleksander kommer♡ Herregud, jeg gleder meg! Jeg har ikke sett han på tre uker, så det blir veldig godt å få han hit. Han kommer ikke før i natt, så derfor må jeg bare holde meg våken frem til det. Jeg vil jo være våken når han kommer, for jeg har savnet han så mye. Jeg tror ikke dere skjønner hvor frustrert jeg har vært i det siste, for det eneste jeg har villet er å være med han. Jeg har vært negativ til mye, så nå blir det veldig bra å få litt tid sammen igjen. Aleksander kommer forresten med lastebil til Oslo. Han har jo snakket litt om flyskrekken sin tidligere, og fly er ikke et alternativ lenger for han. Derfor måtte han finne en annen måte, og heldigvis har han en kompis som kjører lastebil til Oslo i blant. Så Aleks kommer derfor fra Bergen til Oslo i lastebil. Veldig søtt av han at han gjør det, i og med at jeg ikke har mulighet til å reise til Bergen akkurat nå. Jeg gleder meg hvertfall skikkelig til å se han igjen♡

Jeg tenkte også jeg kunne slenge med noen bilder fra gårsdagen, for i dag har jeg kun gått rundt i treningsklær og ikke følt meg helt fresh. I går var jeg ute og spiste med broren min og kompisen hans. Vi var på Olivia, og vi alle tre spiste pizza. NAM! 

 Processed with VSCO with hb2 preset

Date med disse to kjekkasene. Lucky me! @Simenlundee & @Markus11731 på Instagram. 

 Processed with VSCO with hb2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Etter vi hadde spist dro vi videre til mamma for å spise vafler. Jeg tuller ikke når jeg sier at mamma sine vafler er de beste. Jeg har aldri smakt så gode vafler før, og jeg skal nå lære meg oppskriften. Det var hvertfall veldig hyggelig hos mamma, og vi spise og koste oss♡ En veldig fin søndag! 

Processed with VSCO with s2 preset

 

23 kommentarer
    1. Alexander burde melde seg på flyskrekkurs som holdes av og til +spør kapteinen om du kan sitte fremme med de når flyet kjører . Det hjalp hvertfall meg mye, så nå er det ikke noe problem å fly lengre 😉

    2. Åh så herlig at du får møte aleks igjen. All kjærlighet til dere! Hvor er buksen og og jakken fra i nederste bilde? Og bedre bilde av skoene? Såå freshe!!
      Og btw er like flink som deg til å lage mat, så null stress du er ikke alene…..

    3. Hei Martine.
      Synd med maten du svei, men du burde prøve på nytt vet du😊, men kansje prøve med noe enklere 😊.
      Tenk så glad Alex blir hvis du har laget mat til han kommer i natt. Lykke til 😊

    4. Uff, føler skikkelig med Aleksander.. har selv fått skikkelig flyskrekk og har avstandsforhold der jeg må fly til Bergen for å besøke kjæresten min! Så i det siste har jeg tatt buss i 8 timer for å komme meg til Bergen! Håper du koser deg med besøk av Aleksander 🙂

    5. Sjekk ut denne videoen til Sara Høydahl, hennes mening angående hele den saken om plastisk kirurgi, kroppsfokus, forbilder, personangrep osv. Hun fikk virkelig sagt det i denne videoen. Akkurat dette synet på denne saken burde virkelig vært opp og fram i media. Og ikke alle de personangrepene og fordeling av skyld som foregår nå. https://www.youtube.com/watch?v=W11Tg0-5PTY

    6. Hei! Siden Aleksander har flyskrekk hvorfor tar han ikke toget fra Bergen til Oslo deg går jo an det??

    7. Har selv bra flyskrekk og skjønner han godt, men Hva med tog/buss neste gang. Litt lettere og reise mer på sparket da :)?

    8. Meld deg på et matkurs! Så melder du Alex på et flyskrekkurs:) Så søt bror du har:) Hvor gammel er han? 14?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg