Mestringsfølelse

ANNONSE- SPORTSKLINIKKEN

Hei dere!

Først om fremst må jeg bare si at dette ikke kommer til å bli en treningsblogg, men akkurat nå vil jeg skrive litt om treningen igjen. Dette er absolutt ikke noe jeg trenger å skrive om, men jeg vil. I dag trente jeg igjen, for andre gang denne uken. Jeg trodde ikke jeg skulle si dette, men jeg har begynt å like trening. Jeg elsker mestringsfølelse, og det har jeg hatt i løpet av disse to treningene. For det første er den personlige treneren utrolig flink. Han pusher meg, og han får meg til å prøve ut ting jeg aldri har gjort før. I tillegg har han nå fått meg til å innse at jeg er sterkere enn hva jeg selv trodde. Jeg kom dit og var helt sikker på at jeg kun klarte to kilo, men nå derimot har jeg mer troa. Jeg har fått skikkelig sansen for treningen nå, og jeg gleder meg skikkelig til trening på mandag igjen. Stølheten har heldigvis blitt bedre, men jeg tipper den er ganske ille imorgen igjen. Shit, jeg vil bare trene hele tiden nå. Jeg er så glad for at jeg heiv meg ut i det her, for jeg trengte virkelig en flink PT for å komme i gang. Han heter @pt.kimandrenordli på Instagram om noen er interessert.

 Processed with VSCO with s2 preset

Okei, for det første. Det der er 30kg!! Jeg er skikkelig stolt av meg selv, og jeg synes det er så kult at jeg er sterkere enn hva jeg trodde. Det her er så gøy!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg var fortsatt litt støl i armer og bein i dag, men heldigvis var ikke det noe problem. Jeg er skikkelig fornøyd med egen innsats den siste uken. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg tenkte også å svare på en kommentar som jeg fikk tidligere i dag, og i den kommentaren sto det: Har du slanket deg for å få vekk fettet i ansiktet? Tror ikke det går ann på deg, noen er bare sånn genetisk. Kan være superslank men ansiktet er fortsatt stort. Også burde du virkelig ta i og trene! Hjelper ikke å slanke seg sånn som du har gjort og være slapp i fisken, du må stramme ting opp!

Jeg vil bare svare denne personen på en ting, og det er at jeg absolutt ikke har slanket meg. Jeg trener heller ikke nå for å slanke meg, og jeg synes det der var en ganske stygg kommentar. Jeg trener kun for å bygge muskler, og muskler gjør så man legger på seg. Jeg vil heller gå opp litt i vekt, enn ned. Det at du skriver sånne ekle kommentarer som dette, gjør at jeg bare vil trene enda hardere. Du gir meg motivasjon, så tusen takk! Jeg vil bare ikke noen skal tro at jeg nå trener for å slanke meg, for det er langt i fra sannheten. 

32 kommentarer
    1. Ville bare si lol til hip thrusten hvis det var den du mente var 30 kg. Spesielt siden det står klart å tydelig på vektene at de er 5 kg hver hahahahha

    2. Du er pen som du er og hvis du vil trene så trener du, vil du ikke trene så trener du ikke. Sånn er det😻💪👍💪💪💪

    3. Hei Martine! Han gutten som kysset deg på gullsutten har lagt ut en video med forklaring og unnskyldning til deg og Emma Ellingsen! Vær så snill og sjekk ut David Sundt på YouTube!!❤️ vær så snill å hjelp med å spre videoen hans!

    4. Hahah se på låret hennes, den må slankes for å si det sånn, det går nok aldri heller uansett uff.

    5. Se på blidet nr 2 og 3 døøør haha skremmende at ett menneske kan legge ut dette. Uff hvorfor gjør du dette mot deg, eller har du kanskje dårlig sin?

    6. Jeg kommenterer aldri ! men nå kunne jeg ikke dy meg. JEG GREMMES. Martine, for en kropp kropp du har. Jeg skulle gjerne ha sett slik ut. Det stinker sjalusi fra disse småripsene som har mangel på oppdragelse. Flott at du har begynt å trene, er godt for helsen generelt.
      Mvh fastlege, Silje.

    7. Kan bare ikke komme over hvor rart form hun har. Gøy å klikke seg innom når man vet at man ler ihjel hver gang!😂 Se på bildet nr 4. Noen som lo seg i hjel? Låret hahaha skulderen haha hele kroppen ser rart ut til sammen. Håper ingen ser sånn ut i real life.

    8. Så utrolig bra for deg at du liker treningen. Veldig glad på dine vegne Martine. Du er helt nydelig.

    9. Ææ, du ER så babe<3 Og herlig at du finner glede i trening, det gir så utrolig mange fordeler både mentalt og fysisk, stå på! Du er superflink

    10. Folk e så sykt stygg i kjeften her..Karro hakke peiling tydeligvis og den andre som har skrevet dritt 2 ganger på rad ler eg bare meget godt av🤣 stå på videre martine😎

    11. Altså.. For noen kommentarer som er lagt igjen her. Du ser ut som en million, og kan vedde sjela mi på at de som har kommentert stygt her vet det like godt. Håper virkelig ikke du tar det til deg for du ser dødsbra ut! Også virker du fantastisk på innsiden også ❤️❤️

    12. Hei, Jeg blir så kvalm av folk som skriver sånne kommentarer og lurer veldig på hvor oppdragelsen dems kommer i fra. Trening er sunt uansett hvilken kroppsfasong man har så tommel opp for deg Martine. Håper virkelig ikke at du blir påvirket på noen som helst måte av sånne kommentarer. Det lyser hvertfall sjalusi lang vei så den personen som har skrevet det har det tydeligvis ikke så godt med seg selv.

    13. Ikke hate! Det er bare så morsomt å lese gjennom hate kommentarene fordi ingenting av dette stemmer!❤️ Ikke kommenter andres kropper! Det virker som dere har nok av problemer selv å jobbe med, som f.eks Norsk. Glad i deg Martine💓

    14. Sykkktttt fan av deg. Du er sykt flink. WOW❤️💗🌸 ikke bry deg om de stygge km/t de er bare sjalue😽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg