Det harde blogglivet

Heey!

I dag startet jeg dagen på Oslo City med Sofie. Sofie og jeg skal gjøre noe veldig morsomt der snart, så i dag hadde vi litt forberedelser for det. Jeg kommer til å fortelle dere mer om det snart, for dette blir skikkelig gøy. Jeg har aldri gjort noe lignende før, men det hele virker som noe jeg kan like. Vi har derfor vært der i noen timer, og etter det dro vi og spiste.

Jeg så at Sofie og Andrea for noen uker siden spiste et sted på Oslo City. Det heter Soho Urban Eatery, og det er så koselig der. De har så mye digg mat, og jeg var lett med da Sofie spurte om vi skulle dra dit.

Fine sofie♡

Og maten var sinnsykt god. Absolutt et sted jeg kan anbefale! Jeg kommer helt klart til å dra hit flere ganger.

Etter vi hadde spist ble jeg med en tur til Sofie, for jeg hadde egentlig ingen andre planer. Da vi kom til Sofie endte det med at vi begge to sovnet, og vi sov en god stund. Det harde blogglivet, dere♡ Neida, men vi begge var veldig trøtte. Vi har jo fått gjort litt produktivt i dag, så en liten (lang) powernap kunne vi unne oss. Nå skal vi se på Paradise, så vi blogges senere!

5 kommentarer
    1. Clickbait, hvor er det harde blogglivet i dette innlegget? du trengte bare en overskrift for å få fler kliks

    2. Hei, syns du Frøya cosmetics er et bra sminkemerke? Siden du har din egen lipstick typ greie der? Har den selv! Elsker den!<33

    3. Æ ee drita igjen ikke si d til nanmsmann da du ser nu mø dukker litt opp da.æ fikk mæ et troverdig oppdrag da. D hva 0 ikke se på dæ da.noen skyldte penger da. Når æ ringer så er d helt koko da. Dæm er jo skyldigpenger ikke sette mæ over til noen andre. D er jo ingen som vill snakke md mæ? Skjønne dæm godt. Har drikke nu må ut å finne noen nu martine. Ikke banke noen mn kose som æ sir da. Æ kan kose md dæ Martine da?Har du hørt om han Wirkola som hang sæ. Han torpedo da? Æ hete noen an da? Kan ikke si l
      Ka æ hete da?mn æ like dæ Martine dær har æ skrevet navnet ditt da? Ka gjlr vi nu. Vent la mæ se om noen klær av sæ. ADD MÆ PÅ SINGKAR ilke d at vi blir ilag da. Mn nesten da. Kæm vill ikke være ilag md mæ. Æ orker ikke si ka æ kan da? Presidenter er en dritt jobb får skjylda før alt æ gjør da $ vi snz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg