Forberedelser til sommeren♡

ANNONSE- BETAKAROTEN.NO

Er det en ting jeg virkelig liker, så er det å være brun og fresh. Jeg føler meg alltid litt ekstra fin da, og spesielt nå om vinteren. Jeg har derfor startet igjen med Betakaroten nå, for jeg reiser nemlig på ferie til varmere strøk om et par uker. Det verste er jo å være dårlig forberedt på sol og varme, og ikke minst det å skulle få soleksem første dagen på ferie. Betakaroten skal blant annet da beskytte meg mot nettopp dette. 

Processed with VSCO with s2 preset

Noe av det viktigste for meg er at brunfargen skal se ekte ut, sitte dypt og vare lenge. Det er også et veldig stort pluss for meg med veldig lys hud, og unngå soleksem. Det er både ubehagelig og ikke veldig fint, så det å slippe det er helt fantastisk. Jeg har som sagt en veldig lys hud, og et nordisk utseende. Jeg sliter med å få en brunfarge om sommeren, så derfor velger jeg nå å starte på betakaroten en god tid før sommermånedene kommer. Betakaroten har hvertfall hjulpet meg tidiligere til å bli brunere enn hva jeg vanligvis blir. 

Jeg skal innrømme at jeg tidligere har smurt meg inn med et tykt lag av selvbruning på sommeren. Rett og slett fordi jeg ikke har så mye pigmenter, men likevel vil ha en solbrun hud. Nå derimot velger jeg heller å starte på betakaroten allerede nå, slik at jeg heller kan bygge opp en egen brunfarge. Jeg reiser som sagt på ferie om et par uker, og jeg gleder meg til å se resultatet. 

Processed with VSCO with s2 preset

Dette er den orginale betakaroten, som består av naturlige ingredienser. Det gjør at jeg er sikker på at jeg ikke får i meg noe som er dårlig for meg. Jeg har også blitt informert om at denne har masse antioksidanter i seg, og det er jo aldri negativt når det blant annet beskytter huden mot for tidlig aldring. 

Jeg vil anbefale dere å teste ut dette, uansett om du normalt blir fort brun eller ikke. Kanskje særlig om du har en hudtype som min, og vil få en fin brunfarge til sommeren. Jeg må bare påpeke at jeg ikke mener det er stygt å være blek i dette innlegget, men selv føler jeg meg bedre med litt farge. Gi meg gjerne en tilbakemelding om dere tester ut dette, og fortell meg om dere ble fornøyd med resultatet. Jeg liker å høre deres tilbakemeldinger også! 

Processed with VSCO with s2 preset

Nå får dere første pakken til halv pris, så trykk dere inn HER om dere vil bestille♡

 Processed with VSCO with s2 preset

 

19 kommentarer
    1. Jeg har lenge letet etter fine klær og ser på deg som en inspirasjon for du har så fin stil😍 Og spesielt den røde toppen du hadde på deg da du var med lillebroren din ut, jeg lurer på hvor den er fra? For den var sykt fin❤️

    2. Går det ann og på en måte bestemme selv hvor brun man vil bli? Eller blir man like brun som du er på de bildene? Har litt rødt ginger-aktig hår og veldig lys hud, så jeg vil liksom ikke bli superbrun.. Også lurte jeg på om det er aldersgrense elns på det?

    3. Ganske sykelig at du får betalt for per gang du skriver betakaroten
      Slutter snart å lese her inne
      Jeg og venninnene syntes du reklamerer way2much

    4. Piateed sa under talen sin igår at når de gjelder influence?ere som dere så kan dere enten velge å bruke platformen dere har til noe godt, eller reklamere for betakaroten.. reklamering til unge lesere om PILLER er lavmål🤔

    5. Så deg på Friday idag og hadde så lyst å gå bort til deg å ta et bilde med deg, men var for sjenert🙈digger deg!❤️

    6. Anonym: Hei! I løpet av januar, februar og mars så hadde jeg tre reklameinnlegg til sammen. Dette er det jeg lever av, så i blant må jeg ha annonser for å kunne drive med det her. Det er bare å ikke klikke seg inn, for jeg skriver alltid om det er annonse på Snapchat eller Instastory 🙂

    7. SKAL KJØPE DET! MEN LOVER DU AT JEG KOMMER TIL Å BLI BRUN AV DET??(plis svar på snap) haha dårlig til å sjekke her

    8. Skal du / Aleksander ned til Alicante / Torrevieja i Juni?
      Skal der i sommerferien for 5 år på rad! 💖

    9. Hei, Martine❤️ Jeg lurer på hvordan du får den fargen i håret ditt? Jeg har prøvd forskjellige lilla shamooer! Men bil ha den fargen du har! Klem din STØRSTE fan Hedvig😘

    10. Hei. vet dette har noe å gjøre med betakaroten, men lurer veldig på om vippeserumet komorebi elns er trygt. Brukte iGlow før men har hørt så mye dumt om d

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg