Bildedryss og et ufrivillig kyss

Hei dere!

I går var som sagt Gullsnutten, og vi hadde fullt kjør hele dagen. Vi startet med Splay i en stor suite med en haug av Youtubere, og vi koste oss skikkelig. Vi fikk pizza, snacks, drikke, også spilte vi inn en liten snutt som kommer på Splay sin kanal. Vi var der en god del timer, og vi hadde det veldig hyggelig. Vi bestemte oss blant annet for å ha drikkeleker, og jeg lo så mye at jeg gråt. Cornelia blant annet, som var på sin første sammenkomst hos Splay. Hun måtte late som hun gråt, helt til noen skulle gi henne en klem. Altså, dere aner ikke hvor morsomt jeg hadde det akkurat da. Eyelineren ble helt ødelagt, og jeg gråt av latter. En skikkelig fin gjeng med mennesker, og jeg er så glad for å være hos Splay. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi måtte selvfølgelig knipse en haug av bilder på takterassen. Utsikt over hele Oslo, og et sinnsykt fint vær. Jeg var i så godt humør i går på grunn av været, og jeg håper vi får ha sol og varme lenge nå. Heldigvis har snøen begynt å smelte, og dere aner ikke hvor glad nettopp det gjør meg. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi måtte selvfølgelig også ta bilder som det her, for det er vel nesten obligatorisk når det finnes på fester. Jeg elsker hvertfall å ta bilder som dette, haha!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Pizzaaaa♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Etter å ha vært hos Splay i en god del timer, rullet vi videre bort til Gullsnutten i russebusser. Jeg synes det var dødskult, selvom jeg egentlig ikke er så fan av å rulle. Jeg skjønner ikke hvordan noen orker å rulle hver eneste dag, men en gang i blant er veldig gøy. I går for eksempel koste jeg meg skikkelig på bussen, og det var en kul måte å komme seg til Gullsnutten på.

Processed with VSCO with s2 preset

Og altså, SHIT! Det var så mange mennesker som kom på meetupet, og jeg ble seriøst dratt til alle kanter. Plutselig mistet jeg de andre, og ble stående helt alene i folkemengden. Heldigvis var alle dere som kom veldig søte og greie♡ Dessverre ble vi dratt bort av vaktene ganske fort, og jeg tror mye av det var på grunn av sikkerheten. Jeg synes det var veldig kjipt at vi ikke fikk stått der lenger.. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Så var det tid for selve utdelingen, og Splay vant så mye. Herregud, jeg er skikkelig imponert over de hos Splay. Gratulerer så mye til alle som vant! 

Etter utdelingen skulle vi ut, og da sto det fortsatt en haug av mennesker der. Vi stoppet selvfølgelig opp, og tok bilder med de som ville det. Plutselig kommer det en fyr bort, og spør Isabelle om hun kan være med i en video. Isabelle sa ja, om jeg også ble med. Det gikk ut på at vi skulle kysse han på kinnet, og Isabelle og jeg skulle kysse samtidig. I det jeg kysser han på kinnet snur han seg, slik at han i stedet kysset meg på munnen. Jeg ble så utrolig irritert, for hvem gjør noe sånt? Denne gutten var kanskje 17 år gammel, og da burde man klare å oppføre seg som at man ikke er 12 år. Jeg var et sekund fra å klappe til han, men heldigvis klarte jeg å ta meg sammen. I tillegg hadde denne fyren vært utrolig frekk mot Emma Ellingsen, mens han fikk kompisen sin til å filme det. Jeg vil ikke en gang skrive her hva han sa til Emma, men fy fader for en respektløs unge. Jeg merker jeg blir irritert bare av å skrive det her. Jeg synes det er så tåpelig å møte opp på et sånt sted, kun for å være frekk mot youtuberne som er der for å feire hverandre. Jaja, vi dro hvertfall videre etter utdelingen, og så avsluttet vi kvelden hos Splay igjen. Jeg hadde alt i alt en veldig bra dag♡

34 kommentarer

Siste innlegg