GULLSNUTTEN OUTFIT

Hei dere!

Nå har vi endelig kommet oss til Splay sin warmup til Gullsnutten. Her skal vi være i noen timer til, før vi skal bevege oss bortover mot Gullsnutten. Her har vi fått pizza, drikke og vi er i en stor suite på et hotel. Utrolig fint, og tidenes utsikt. I tillegg er det så varmt ute, så jeg sitter her med den sommerfølelsen. Det finnes ingenting bedre enn fint vær, sol og varme, så i dag er jeg fornøyd.

Isabelle og jeg har forresten matchet antrekk i dag. Vi er jo Isabelle og Martine, så derfor må vi så klart være like. Antrekket kommer fra Pretty Little Thing, og jeg anbefaler ikke den nettsiden. Vi ventet utrolig lenge på pakken, men heldigvis kom den i går. Klærne er heller ikke i den beste kvaliteten, men heldigvis ser de bra ut. Jeg føler meg hvertfall kjempefin i dag!

Nå skal vi kose oss videre, også blogges vi med et stoort bildedryss imorgen. Håper alle får en fantastisk lørdag videre, og at dere som har sol nyter den.

39 kommentarer

Siste innlegg