VI OVERRASKET HAN

Hei dere!

Dere som følger meg på Snapchat (martineluunde heter jeg der), fikk kanskje med dere at vi overrasket Andreas i går. Andreas, eller bedre kjent som TIX hadde nemlig bursdag i går, og kjæresten hans Ine inviterte til supriseparty. Jeg har aldri vært i en suprisebursdag før, så jeg gledet meg skikkelig. Jeg visste jo at det var utrolig mange jeg kjenner som skulle dit, og det gjør alltid kveldene mye bedre. Vi har holdt dette hemmelig for Andreas i flere uker nå, så derfor var det veldig morsomt da han faktisk kom inn og fikk se alle som hadde kommet kun for han. Det var en helt fantastisk kveld, med Kahoot, bra mennesker og opptredener. Vi fikk blant annet Grunde til å synge Starboy, og da han gikk opp på den scenen tok alle helt av. Før jeg visste ordet av det sto jeg også på den scenen med mikrofonen i hånden. Det var ikke etter mitt eget ønske, men jeg kjørte på. Herregud, haha! Jeg kan ikke synge, så dere kan jo tenke dere hvordan det hørtes ut.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har så mange fine venninner♡

Kvelden var hvertfall dødsbra, og etter en god del timer stakk vi videre ut på byen. Jeg ble ikke så alt for lenge, for jeg var skikkelig trøtt. De siste dagene har jeg stått opp veldig tidlig, så da klokken ble 00.00 var jeg veldig klar for senga. Uansett så hadde jeg en kjempefin kveld, og det så ut til at bursdagsbarnet koste seg veldig! 

I dag har jeg forresten tatt spraytan, og jeg tenkte jeg skulle vise dere resultatet i et annet innlegg. Jeg er så fornøyd, og jeg har fått den sykeste brunfargen. Gleder meg til å vise dere! Nå skal jeg en tur ut med Isabelle, broren min og noen venner av han. Egentlig er jeg ganske trøtt, men jeg har lovet å bli med en tur. Både Isabelle og jeg dropper alkoholen i dag, for imorgen er det endelig tid for Gullsnutten. Jeg vil være i bra form der, så derfor blir det en edru tur ut på byen i dag. Det er like gøy det, og man trenger virkelig ikke alkohol for å ha det gøy. Nå skal jeg sminke meg, og så får jeg ta meg en tur bort på vorset. Så vi blogges♡

 

5 kommentarer
    1. Du som er så redd for krig og terror… Les VG. Norge blir garra innblandet, og nå nærmer 17 mai seg- ville ha holdt meg unna byen hvis jeg var deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg