Dette visste dere kanskje ikke

Hei dere!

Nå tenkte jeg å fortelle dere noen fakta om meg igjen. Det er en stund siden jeg gjorde det sist, så nå har jeg kommet på noen nye. Jeg sliter alltid skikkelig med å finne fakta om meg, så jeg må alltid spørre vennene mine om tips. De kommer jo med de sykeste greiene, og det kan jeg jo heller ikke akkurat dele med dere.. Håper uansett dere lærer noe nytt om meg!

Jeg bruker aldri BH– Og da mener jeg ALDRI. I løpet av 2018 har jeg brukt BH en gang, og det var fordi jeg måtte under den toppen. Jeg synes BH er ubehagelig og vondt å ha på, og om jeg skal bruke BH må den være uten spiler. Før brukte jeg tidenes pushup BH'er, og jeg husker jeg hadde så vondt i ribbena. Jeg strammet de jo så mye det gikk. Nå derimot takler jeg ikke BH.

Sover på magen– Jeg sover alltid på magen, og jeg har en veldig god grunn til det. Jeg hadde nemlig søvnparalyse en gang, og etter det leste jeg masse om det. Da sto det at det var mer sannsynlig å få søvnparalyse om man sov på ryggen, så etter det har jeg kun sovet må magen.

Vippeextensions– Jeg klarer det ikke! Jeg hadde det en gang, og det var helt forferdelig. Selve vippene var kjempefine, men jeg følte jeg så skikkelig sløv ut i blikket. I tillegg fikk jeg helt panikk en gang i Spania da jeg fikk saltvann i øynene med de vippene. Uff, er det en ting jeg aldri kommer til å ta igjen, så er det det. Her er et bilde av meg med vippeextensions:

Slim og is– Jeg ser på slimvideoer så fort jeg kjeder meg. Hele Instafeeden min er stappet av slimvideoer, men nå har jeg oppdaget noe nytt. Det har nemlig nå blitt en greie at man skal spise isbiter med noe flytende inni. Søk opp iceeatingsideoes på Instagram og se. Det er en så merkelig, men samtidig fascinerende ting å se på. Jeg blir helt avhengig av sånne ting, haha!

Mat– Om jeg blir avhengig av noe mat, så spiser jeg det hele tiden. Det var en periode der jeg spiste sushi hver eneste dag, men nå for tiden er det noe helt annet. Nå går det i rislunsj og ost og kjeks. Jeg spiser det seriøst hver dag nå, og også flere ganger om dagen. Plutselig blir jeg lei, og da klarer jeg ikke spise det på lenge igjen.

Brunt hår– En gang farget jeg håret brunt, kun fordi en person jeg synes var kjekk likte brunetter best. Hvor idiotisk? Jeg angret i det sekundet jeg ble brunette, og jeg så ikke ut. Jeg farget håret tilbake en måned etterpå, og da ble det helt mislykka. Aldri farg håret på grunn av en gutt, dere. Haha!

Vikinglotto– Hver onsdag leverer jeg inn Vikinglotto, og jeg føler meg litt som en pensjonist hver gang. Jeg vet ikke hvorfor jeg gjør det, men jeg har vel en drøm at de en dag ringer meg og bare "Du har vunnet 300 millioner kroner". Hehe, som om det kommer til å skje liksom.

63 kommentarer

Siste innlegg