Dette skulle dere ikke trodd

Hei dere!

I dag startet jeg dagen med et veldig spennende møte. Det er så mye gøy som skjer fremover, og jeg vil bare fortelle dere alt. Dessverre får jeg ikke lov til det, men dere og jeg har mye å glede oss til. Jeg håper det vi snakket om på møtet i dag går i boks, for det er virkelig noe jeg har lyst til. Jeg føler at 2018 er året som virkelig kun kommer til å bli jobb. Jeg har allerede mye på gang, men det er akkurat sånn jeg liker det. Dette året kommer til å gi meg så utrolig mange muligheter, og alt det takket være dere♡ Tusen takk for at dere fortsatt klikker dere inn, selvom ikke bloggingen min har vært på topp de siste dagene. Jeg kunne ikke hatt noen bedre lesere, seere og følgere!

Jeg gjorde også noe ganske sykt i dag. Da jeg var ferdig på møtet gikk jeg hele veien hjem. Det har vært skikkelig fint vær i dag, og jeg har veldig godt av å gå litt. Jeg er alt for flink til å ta taxi, så derfor tenke jeg å nyte finværet + få meg en liten tur. Jeg brukte rundt en halvtime på å gå hjem, og Isabelle motiverte meg på telefonen. Kondisen min er helt forferdelig, så jeg skal love dere at jeg ble sliten da jeg måtte gå opp en dødslang bakke. Heldigvis hadde jeg Isabelle som pushet meg på facetime, og jeg ga ikke opp. Haha! Jeg tror faktisk ikke dere skjønner hvor dårlig kondisen min er, og det skal jeg forresten gjøre noe med nå..

Imorgen starter jeg med personlig trener. Altså hvor sykt? Jeg gleder meg faktisk veldig, selvom jeg er helt sikker på at det kommer til å bli skikkelig slitsomt. Jeg har ikke trent på sikkert 5 år, så nå er det på tide å komme i gang. Jeg skal ikke trene for å gå ned i vekt, men heller kanskje litt opp. Jeg vil bygge muskler, for det er noe jeg ikke har. Jeg klarer ikke bære 10 kilo en gang, og det er vel litt krise. En ting som kommer til å være det viktigste for meg når det kommer til treningen er at jeg fortsatt skal spise det jeg vil. Jeg kommer aldri til å følge noe diett, eller begynne å spise annerledes enn hva jeg gjør nå. Jeg elsker mat, og jeg elsker å kunne spise AKKURAT det jeg vil. Jeg har aldri tenkt at jeg kanskje burde droppe desserten, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Litt muskler og kondis derimot, JA TAKK! 

18 kommentarer
    1. Hvorfor tar du aldri buss eller annet kollektivt, istedenfor taxi? Føler du deg for kjent til å kunne ta bussen eller trikken?

    2. Innleggene din har blitt utrolig dårlige den siste tiden, du har myyye skriveleifer og ord og setningene henger ikke alltid helt sammen.. du skrive noen ganger i koder som er vanskelig for leserne (vertfall meg) å forstå! Husk at vi ikke har vært med deg og opplevd dagen din!!
      Jeg mener også at innleggende dine er kjedelig om dagen og du skriver egentlig bare tull! Om du ikke kan/vil dele noe så lar du heller vær å nevne det frem til vi kan få litt mer informasjon 🤷🏼‍♀️ For eksempel innlegget om reisen din..
      Unskyld Martine men bloggen din har de siste dagen falt veldig i mine øyne. For meg virker det nesten som du har miste gnisten ved å blogg og skriver innlegg bare fordi du må 😳
      Håper du tar dette til deg og finner frem motivasjon og den «gamle» bloggMartine 😊😊 stå på!

    3. Ååååå jeg bare digger st du skal begynne med pt!☀️☀️Det gjør så mye bra med en psykisk, kanskje du kan legge ut vlogger på yt om reisen din til “muskler og kondis”.
      Klem:))

    4. Skal begynne å trene men drite i kostholdet? Da blir det ikke mye til resultater. Resultater=motivasjon….

    5. Hvis du vil finne veiene, bruk google maps eller ruter appen? Der forklarer de detaljert. Du bruker drit mye penger på taxi

    6. Hvem Liker du best av Aleksander og Isabelle ??🧐😁
      ( BARE VELG EN AV DEM)
      PLIS SVAR
      😩😊😊❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg