Outfit og ting som skjer fremover

ANNONSE- INNEHOLDER ANNONSELENKER FRA NELLY

Heey!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Sofie, og skal spise så fort dette innlegget er ute. I dag startet dagen på et møte med en fremtidig samarbeidspartner, og det gikk så bra. Jeg gleder meg skikkelig til å komme i gang med dette samarbeidet, og jeg fikk med meg så mye ting som jeg skal få teste ut. Jeg elsker å teste ut nye ting, så dette samarbeidet er mitt i blinken for meg. 

Etter møtet dro jeg videre til Sofie, og etter litt kom Isabelle også. Som jeg skrev i innlegget tidligere i dag, så har vi bestilt flybilletter. Dette er til et sted jeg har ønsket å besøke så utrolig lenge, så jeg klarer nesten ikke vente nå. Denne turen har vært snakket om lenge, og jeg hadde egentlig ikke planer om å bli med. Jeg har veldig mye som skjer fremover, så jeg tenkte at jeg heller fikk bli med en annen gang. Likevel så tenkte jeg bare at dette er jo noe jeg virkelig vil, så da var det bare å bestille. Jeg sa jo for noen dager siden at jeg var lei av å reise, men dere kjenner vel meg nå? Jeg blir alt for fort rastløs, og denne turen kunne jeg bare ikke si nei til. Hvor tror dere vi skal reise?

Vi dro også og spiste i dag, og etterpå tok vi en liten shoot. Jeg tenkte å dele bildene med dere, og også legge til linker på hva jeg har på. Jeg elsker disse buksene, og jeg synes de er så kule! Jeg pleier egentlig kun å gå med svarte, vanlige bukser, men i det siste har jeg brukt en del andre også. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Genser- H&M (dere finner lignende HER)   Bukse- HER

6 kommentarer
    1. Er du en person som blir lett brun? La merke til at du ikkr var kjempe brun i og med at du hadde vært i Mecico såppas lenge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg