VI SKAL REISE

Heei!

Nå sitter jeg hos Sofie med Isabelle, og vi har akkurat bestilt oss en ny reise. Vi reiser om absolutt ikke lenge, og vi skal dra til et sted jeg aldri har vært før. Dette stedet har vært en drøm for meg å reise lenge, og jeg kan nesten ikke vente med å få oppleve det stedet. Jeg har seriøst hatt lyst til å reise hit i flere år, og jeg har vært nære på å bestille hit før. Likevel har det aldri blitt noe av, men nå derimot er flybilletter bestilt. Herregud, dette blir så kult!

I tillegg reiser jeg med disse to, og det kommer til å bli så bra♡ Vi skal spise masse god mat, ta masse fine bilder og oppleve nye steder. Jeg gleder meg skikkelig til å oppleve et nytt sted! Vi kommer til å holde det hemmelig hvor vi reiser frem til avreise, så det er bare å følge med. Avreise er faktisk allerede om kun litt over to uker!!

36 kommentarer

Siste innlegg