Sur kjerring

Heei!

I dag har jeg egentlig ikke gjort stort. Jeg har uka mi for øyeblikket, og da pleier jeg som regel egentlig å holde meg for meg selv. Jeg blir klagete, sytete, sliten, trøtt og irriterende. Derfor gjør jeg mine venner og familie en tjeneste ved å være for meg selv. Jeg synes det er så merkelig, for jeg har seriøst to personligheter. En når jeg har mensen, og en når jeg er uten. Jeg blir mye mer negativ under den uken, og jeg mister seriøst motivasjon til alt. Det eneste som frister er å ligge i sengen hele dagen, se på serier og spise masse dritt. Jeg har i tillegg sterke smerter, og jeg får alltid migrene. Jeg blir rett og slett en sur kjerring. Haha, neida! Det er virkelig ikke så ille, men dere jenter skjønner greia. En annen ting jeg lurer på er hvorfor vi får mensen så tidlig? Jeg kjenner folk som fikk det da de var 11/12 år. Man er jo ikke klar for å få barn når man er et barn selv, så hvorfor får noen mensen da så tidlig? Det er bare irriterende og stress akkurat det her for oss jenter, så vi burde jo kunne fått vente til vi er litt eldre synes nå jeg. Dette innlegget skulle egentlig ikke handle om mensen, så nå går vi videre. 

Jeg har faktisk fått gjort en ting i dag som var veldig gøy. Jeg har vært på et foredrag med noen som jobber i Instagram. Jeg ble invitert dit av Splay, og jeg er så glad for at jeg takket ja. Jeg fikk vite masse om hvordan man skal gjøre følgerne mer interessert i innholdet man legger ut, hvordan man kan øke i følgere og masse tips til Instastory. Jeg visste ikke at det gikk an å gjøre så mye forskjellige ting på Instastory, så jeg lærte masse i dag. Jeg kommer til å legge ut så mye kult på Instastory fremover (vel jeg skal prøve), og jeg merket jeg ble så mye mer motivert til det å legge ut mer. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Ellers må jeg vise dere hva jeg har spist hver dag i det siste. Jeg spiste dette så ofte før, men så har jeg helt glemt det bort. Etter jeg kom på det igjen vil jeg spise dette hele tiden, og det gjør jeg også. Det er kjeks, med smøreost og druer på. Det høres veldig enkelt og kjedelig ut, men NEI. Det er så godt, og så enkelt å lage. Jeg liker jo ikke å lage mat i det hele tatt, og derfor er dette perfekt. Nå skal ikke jeg si at jeg smører osten på kjeksene og putter drue på toppen, for absolutt ikke. Jeg putter hele kjeksen oppi pakken med smøreost i, og så spiser jeg det rett fra pakken. For hver gang jeg putter en kjeksbit med ost i munnen tar jeg også en drue. Så godt, altså nam!

 Processed with VSCO with s2 preset

Dette må dere teste! 

31 kommentarer
    1. Elsker bloggen din Martine og elsker yt kanalen deres♥️♥️❤️❤️❤️💕💕💖💖💖

    2. Jeg fikk mensen da jeg var 10😭😭😰😰vet du hvordan man unngår litt av smertene???ps:ELSKER VLOGGEN DIN!!❤️❤️

    3. Synes du er et så fantastisk forbilde for så sykt mange der ute! Bra du ikke bryr deg om den haten du får, for den fortjener du ikke! De har ikke noe bedre å gjøre enn å sitte å skrive stygge og usanne ting til deg! Jeg leser bloggen din hver dag, følger deg på snap, insta og YouTube💓💓fortsett sånn Martine, loveuuu😍😍

    4. Jeg elsker deg såååå høyt. Elsker hvordan du snakker ut for alle jenter der ute og ikke redd for og få hate. Og de som sender hate til deg( unnskyld språkbruker) fuck dere. Du fortjener det ikke💞💎💎Elsker deg❤️Følger dg på insta, snap og youtube❤️Du er mitt største forbilde💎💎😻

    5. Jeg fikk det når jeg var 11 å jeg har mye smerter, jeg må vere hjemme fra skolen noen ganger det kan bli så vond. Jeg blir veldig irritert å alt når jeg har det og.

    6. Hei jeg er nettopp fylt 10 år og har hatt mensen i litt over et år jeg. HELT FORFERDELIG😓 heldig er dere som slipper det et par år.

    7. Vel noen er kanskje fysisk klar for å barn når de er 11/12 selvom de kanskje mentalt ikke er klare, mens andre er ikke fysisk klare før de er 16 ikke sant.
      Husk at før i tiden levde ikke folk like lenge som vi gjorde. Det er først nå liksom at man blir 60-90 år! Så ja før i tiden pga sykdommer og infeksjoner og mangelsykdommer så var man ofte heldig om man ble 50, og derfor var det vanlig at man valgte å få barn tidligere… aka så fort man kunne 🙂
      Og folk brukte også å få mange barn under sitt liv, siden det er det som er naturlig så ja iaf pga av det så har naturen tenkt ut det at man kan begynne supertidlig!

    8. Kan du lage et innlegg med tipsene du lærte om Instagram på det kurset? Tror mange er interessert i å vite «hemmelige» triks på instastory og hvordan man kan vokse Instagramkontoen sin. 🙂

    9. Hvordan går det med øvelseskjøring, lappen og teoriprøven egentlig?❤️ Skal snart ta teorien selv

    10. Det har jeg faktisk aldri tenkt over…å nå skjønner ikke jeg det i det hele tatt. «Aldersgrensen» på å få barn er jo 16, så hvorfor får man ikke mensen når man er 16? Haha, jaja…skjønner godt at du vil holde deg unna folk, for mensen er ikke akkurat en digg ting å ha:/
      Elsker bloggen din, du er så flink❤️

    11. Jeg bare lurer på om hvorfor du og Isabelle alltid er i alle andre byer enn i Molde?Når kan du og Isabelle komme til Molde?Håper du svarer……

    12. Hei Martine! Jeg hadde samme problem som deg før med mens smerter osv.. men etter jeg fikk barn satt jeg inn kobberspiral, og etter 5 år med det kan jeg ærlig si jeg aldri har hatt mens smerter, og det er bare så deilig og slippe med tanke på jobb osv. Det er jo også ingen hormoner så jeg føler meg helt ?vanlig? i tilleg! Er absolutt vært og skjekke ut, og den kan jo fjernes når man vil ha barn 🙂

    13. Venninna mi som også er ti har fått mensen og vi går bare i 5.kl og den andre venninna mi fikk det i 4.kl, helt ening Man er jo IKKE klar for å få barn SÅ tilslag ass Ahah! PS elsker bloggen diiin!😘

    14. Jeg fikk mensen rett etter jeg fylte 11 år. Og når jeg tenker det så har jeg hatt mensen i 10 år allerede 😬 + at jeg har ekstreme smerter i tillegg… Men bruker sterke p piller for å dempe, selv om det finnes ulemper med p piller.

    15. En av bv mine fikk mensen i 1.klasse da hun var 6 og et halvt å jeg R 13 å har ikke fått d,,jeg vil ikke ha d heller😂men nå blir hun jenta som fikk d i 1.klasse mobba fordi hun fikk mensen så tidlig

    16. Hei Martine.
      Jeg fikk mensen når jeg var sånn ca.13år, i begynnelsen hadde jeg aldri mensensmerter og la så vidt merke til at jeg hadde mensen. Men nå, nå er det helt forferdelig, smertene er så sterke at det ikke alltid er at jeg klarer å sitte, så jeg må bare stå eller legge meg ned. Jeg får også skikkelig migrene, så hvis du har noen tips på hvordan dette kan bli bedre kunne du laget ett lite innlegg om det på bloggen? Jeg er litt ny her så jeg vet ikke om du allerede har laget ett innlegg, men isåfall kunne du laget ett nytt ett?

    17. 👩🏾‍💼Liker bloggen og jeg skulle spørre om dere kan lage en video som handler om og vise huse deres inne elsker dere.👩🏾‍💼
      Jeg har ikke fåt m.😅
      Jeg hater mensen men jeg liker Isabell og Martine.✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg