feiring og outfit

ANNONSE- NELLY

Hei dere!

I går var jeg i bursdagsfeiringen til fineste Sofie♡ Vi startet med vors hjemme hos henne, og det var pyntet så fint. Det var vel Ine som sto for pyntingen og bakingen, og jeg ble veldig overrasket. Muffinsene var sinnsykt gode, og vi koste oss skikkelig. Drikkeleker, skravling og latterkramper gjorde kvelden så bra! Etter vorset hos Sofie dro vi videre til utestedet, og der feiret også en kompis av meg bursdagen sin. Derfor ble det to feiringer samtidig, noe som var veldig hyggelig. Jeg skal innrømme at jeg måtte ta meg en matpause innimellom vors og utestedet, for jeg blir alltid så sinnsykt sulten hver gang jeg drikker. Derfor stakk vi en liten gjeng for å spise sushi. NAM! 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Dette er forresten en venninne av meg, og folk tar feil av oss hele tiden. Det er flere ganger Ine (hun blonde, ikke paradiseIne) har blitt stoppet av folk, fordi de tror det er meg. Folk roper også Martine Lunde etter henne, haha! En gang hjalp Ine en jente på byen fordi hun hadde sølt vann på telefonen sin. Ine hjalp denne jenta med å tørke mobilen hennes, og etterpå kom den jenta hun hjalp bort til meg. Hun takket for hjelpen med telefonen sin, og jeg skjønte absolutt ingenting. Jeg prøvde og si at hun må ta feil person, fordi jeg har ikke hjulpet henne. Da klikket denne jenta på meg, og beskyldte meg for å leke full. Hun ba meg skjerpe meg, og påpekte flere ganger at jeg lekte drita i og med at jeg ikke husket dette. Etter en stund kom denne jenta og ba om unnskylding, for hun hadde tatt feil av Ine og meg. Haha, synes dere vi ligner?

Om dere noen gang er på Sumo sushi må dere bestille Ebi Ringo. Jeg er ikke helt sikker nå på om jeg skrev det riktig, men det heter noe sånt. Det var Aleksander som fikk meg til å teste den sushien for en god stund siden, og etter det har jeg hatt lyst på det hver dag. Det er sushi med fritert scampi, eple, kremost, en eller annen majones, jordbær og nøtter på toppen. Den smaker så fresht, og den er virkelig så god. Lov meg at dere tester denne om dere er der, for dere kommer seriøst til å takke meg senere. Dette er forresten ikke et samarbeid, eller spons (I wish). Bare et tips! 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

TOPP- HER   BUKSE- HER

Så over til gårsdagens outfit. Jeg tipper folk kommer til å ha forskjellige meninger om denne buksa, men jeg ELSKER den! Jeg synes den er dødskul, og den skiller seg virkelig ut. Jeg fikk veldig mange spørsmål om denne buksa i går, så derfor tenkte jeg bare å svare på det jeg tror vil bli spurt om. Buksa er for det første en slags tights. Veldig stretchy, men i latex. Den er veldig behagelig å gå med, og jeg valgte den størrelsen jeg pleier å bruke. Den er ikke klam å gå med, og den sitter veldig fint på. Jeg digger denne buksa, men jeg vet selvfølgelig at mange vil mene den er fæl. Haha, jeg vet jo hva slags kommentarer som kommer inn i blant, så jeg er forberedt. Toppen, eller bodyen liker jeg også utrolig godt! Skikkelig fin♡

32 kommentarer

Siste innlegg