MEXICO ELLER NORGE?

Hey!

Jeg tenkte å vise dere noen bilder fra hytta, for solnedgangen der er virkelig syk. Jeg vil si at den nesten er like fin som den i Mexico, og den i Mexico er den fineste jeg har sett. Likevel er ikke disse bildene fra hytta langt unna. Jeg tror jeg glemmer å sette pris på enkle ting som det i blant, for jeg kan ofte være litt negativ til det å bo i Norge. Jeg har jo fortalt dere tidligere at jeg helst vil bo i et varmere land, og på vinteren synker humøret mitt veldig her i Norge. Når jeg først blir negativ om en ting, da skal det mye til før det endres. Jeg glemmer hvor fint jeg har det her i Norge, og hvor trygt det faktisk er her. Da Isabelle og jeg var på Hafjell tok jeg meg selv i å tenke over hvor fint Norge faktisk er. Da vi kjørte opp i fjellet og fikk se utsikten, da skjønte jeg plutselig hvorfor folk ønsker å besøke Norge. Før har det virket helt idiotisk for meg at folk drar hit på ferie, men når man tenker skikkelig over det er Norge veldig fint. Samme da Therese og jeg gikk i skogen. Jeg har alltid irritert meg over at jeg bor så nærme skogen, men når jeg først gikk inn i den skjønner jeg hvorfor folk drar på skogsturer. 

SE SÅ FINT!

I sommer har jeg faktisk ikke planlagt noen turer utenlands. Den ene grunnen er at jeg ikke har tid, og den andre er fordi jeg vil ha litt norsk sommer. Jeg vil på hytteturer, sene grillkvelder, festivaler i Norge, middager på Aker Brygge og turer rundt i Norge. Jeg håper virkelig været er bra i sommer, for om ikke kommer jeg sikkert til å bli ganske negativ igjen. Haha! 

6 kommentarer
    1. Kan du vær så snill å komme til Fosnavåg i herøy? Her er veldig fint det er eit lite stede med masse fjell😁vi har eit fint hotell og vi har sommer festivaler😊ej elska dej😍du e so fin😍det hadde vert en drøm om du kom hitt😊vær så snill!!

    2. Skriv om “fakta om meg”! Ikke basice faktar, men virkelig faktaer man absolutt ikke visste om
      Din bucketliste
      En liste med beste du har opplevd i livet

    3. DuMÅ dra til Bømlo/totland/Stord det er mange kjøpesenter og så er det MANGE turstier å du MÅ prøve å gå på sigjo (fjel) Dylan og Google det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg