Hvor er jeg nå?

Heei!

Jeg sa jo her om dagen at jeg var sinnsykt lei av å reise, og at jeg nå bare ville være hjemme en stund. Vel, jeg løy litt der. Jeg reise faktisk i går, og nå er jeg i Bergen. Jeg hadde egentlig ikke planer om å reise, men på grunn av at vi hadde vært borte fra hverandre i tre uker måtte jeg. Aleksander visste ikke at jeg skulle komme, og jeg hadde planlagt alt med faren hans. Vi hadde ikke sett hverandre på kjempelenge på grunn av ting som har skjedd, og det har vært leit for oss begge. Egentlig hadde ikke jeg muligheten til å reise hit nå, men jeg fikk flyttet på ting jeg skulle og da var det bare å dra. Jeg vlogget forresten i går, og dette blir tidenes vlogg. Reaksjonen til Aleksander var helt syk, haha! Han skvatt skikkelig, og han ble helt satt ut. Han hadde ikke en eneste mistanke om at jeg skulle komme, så hele greia ble sykt kult. Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg blir her i Bergen, for jeg har ikke bestilt noe billett hjem enda. Jeg håper hvertfall jeg får blitt her så lenge som mulig. 

Nå sitter vi på Sumo her i Bergen, nå er det klart for sushi. Jeg gleder meg så mye til å spise nå, for Aleks og jeg ble liggende alt for lenge i sengen i dag. Aleksander nektet å stå opp, så jeg ble liggende å stirre i taket i flere timer. Heldigvis har vi kommet oss ut av døren nå, noe som egentlig er alt for sent. Så nå blir det digg med mat. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

55 kommentarer

Siste innlegg