Sannheten om tatoveringen

Vel, jeg må jo fortelle dere sannheten bak tatoveringen. Jeg kan jo si så mye som at den er faktisk ekte, selvom mange av dere trodde den var fake. Jeg kom faktisk på denne spøken for rundt et halvt år siden, og det var fordi jeg så at moren til Aleksander hadde den tatoveringen. Søsteren til Aleksander heter nemlig Isabel, og da passet det jo perfekt. Så tatoveringen er ikke min, men moren til Aleksander sin. På det siste bilde i går hadde jeg prøvd meg på redigering, og jeg redigerte tatoveringen på min fot med hjelp av Snapchat. SÅÅÅ APRILSNARR!! Haha! De fleste skjønte jo at dette bare var tull, men likevel var det noen som gikk rett på. Blant annet Se og Hør/ Dagbladet som jeg våknet opp med en melding fra i dag tidlig. De ville lage en sak om den nye tatoveringen min, og da fikk jeg litt dårlig samvittighet. Jeg fikk fortalt de at det bare var tull, men de ville lage en sak likevel. Den kan dere lese HER!

Jeg kunne ikke tatovert navnet til hverken Isabelle eller Aleksander nå, og hvertfall ikke etter afterski. Jeg var selvfølgelig ikke så full som jeg ga uttrykk for heller, men jeg måtte overdrive dette litt. Jeg tror jeg skulle tenkt meg hundre ganger om før jeg tok en tatovering, og jeg vet ikke helt hvor smart det ville vært med en kjærestetatovering etter ett år sammen. Jeg synes uansett at det var morsomt at en del gikk på den, for det var jo det jeg ville. Jeg håper ikke dere blir sure på meg for spøken, for det var jo tross alt 1. april. Og da er det lov!

 Processed with VSCO with s2 preset

 

30 kommentarer
    1. Alltid clickbait. Selvfølgelig skjønner man at den er ekte, men du skriver som enkelt ord «den er ekte». Ikke clickbait Pls

    2. Heiii!!!!!! Jeg trodde først den var din…. men alle skrev at den Aleksander sin mor sin.. så😂😂

    3. Hvis det er et så stort problem, så kan du jo la være å lese bloggen🙄 Det er ikke vanskeligere enn det

    4. «Lurte leserne trill rundt» Fyfaen haha, kanskje 1-2 som trodde på det, resten skjønte det var aprilsnarr. Dårligste ever

    5. Kan man la være å si stygge ting om denne spøken? Det var 1.april og hun ville finne på en spøk, det er ikke verre enn det? Selv om mange skjønte at det var aprilsnarr, er det sikkert mange som ikke skjønte det;) bra aprilsnarr❤️

    6. Hahah jeg skjønte ikke jeg. Ble litt stresset sånn tilfelle du og Aleksander kom til slått opp, også hadde du den tatoveringen.

    7. Omg Martine, jeg gikk på den. Jeg tenkte ikke på hvilken dag det var. Det verste for meg var at navnet til Isabelle ble skrevet feil. Jeg syntes så synd på deg der og da. Men jeg tenkte “hmm.. Martine sier ikke bare jaja til en TATOVERING som er skrevet feil, og Navnet på kj”. Men alle lesere som sier hva om Martine og Aleksander slår opp. Martine var til en sånn spå dame. Og hun sa at de kommer til å vare. Martine kommer til å få 1 gutt og 1 jente. Og de kommer før planlagt, så Martine du må være forsiktig.
      Også Isabelle skal få seg kj noe med tallet “3”.

    8. *ROFL*
      Jeg hadde ikke gått på den, hadde det ikke vært for bildet med den på leggen, kombinert med at jeg selv faktisk HAR selve definisjonen på ‘rus-tattoos’ på håndleddet! – Å herregud, hun har tatt en ‘Gry+Martin!’ -tenkte jeg leende, mens jeg minnes kvelden/natten jeg & bestekompisen min tilbragte i garasjen med en tattoveringsmaskin kjøpt på Finn.no (surt det ikke kan addes bilder i kommentarfeltet så jeg ikke får vist den..)
      – Det værste er at jeg overhodet ikke angrer, for den representerer rett & slett et jævlig bra minne 🙂

    9. Haha jeg gikk rett på den tenkte liksom ojjj har hun fått kjærestetatovering kult haha ble egt litt letta når det var en aprilsnarr men ja haha bra Joke

    10. PLIS LES DETTE MARTINE❤️
      Til dere som reagerer på at spøken var «dårlig» gjennomført og utroverdig, dere hadde sikkert syntes det hadde vært ille med en drøyere en og dere er en av de som bare hater for og hate. Dere sier dere syntes blogge er ekkel og holder ikke ut osv, men har dere tenkt på hvor mye av tiden dere faktisk holder ut fordi først så bruker dere tid på å vente på nye innleg, så leser dere det, så må dere sikkert lese et par ganger til fordi dere ikke kommer på noe bra hate og til slutt skriver dere det sender det ut og håper dere får den oppmerskomheten av Martine. Føles det godt eller noe sånt. Hahah noen er bare dustete i hodet. BTW LY❤️ Martine.

    11. Er det noen krav om at de som sjekker inn på paradise hotel må være hetero? Eller kan man sjekke inn selv om man er homofil, bifil osv.? Har lenge lurt på dette

    12. Jeg synes det var dårlig at Se&Hør fremstilte denne aprilspøken på en måte som fikk meg til å tro at flertallet av leserene dine hadde blitt lurt trill rundt, da det var det Se&Hør skrev. Jeg trodde ikke på dette og kommentarene til innlegget tydet på at få lesere hadde gått på spøken. Håper ikke at du sa til Se&Hør at leserene dine hadde gått «fem på» slik Se&Hør skrev. Lykke til med neste spøk, håper den blir bedre:)

    13. Jeg vil legge til at jeg selv syns spøken var ganske godt utført, og jeg syns det var skikkelig morsomt, men jeg mener at Se&Hør fremstilte dette veldig feil og det var veldig synd!

    14. Jeg synes den var ganske god spøk og men det var domt det se&hør greiene
      Veldig god spøk Martine I LOVE YOU

    15. Hei eg jekk «fem på» eg glømte heilt at det var 1.april så da trodde eg at det var din tatovering men det var veldig gøy men kan du legge meg til på snapchat
      Eg heiter Emma😘Lillian😘Fimland😘❤️🧡💛💚💙💜plz
      I love u og du er forbildet mitt foraltid men kan du og Martine ha ein matlagingsvideo der dere lager cupcakes

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg