FYLLA HAR SKYLDA..

Hei dere!

Herregud, jeg har faktisk vært skikkelig usikker om jeg skal skrive om dette eller ikke. Jeg kan ikke si at dette er et av mine stolteste øyeblikk, men hva skal man gjøre? Isabelle og jeg var jo som sagt på Hafjell i noen dager, og jeg skal innrømme at det ble litt for mye alkohol. Vi var jo først på afterski, og det tok litt av kan man si.. Han ene vi var med hadde booket en tatoveringstime til seg selv på Hafjell, og jeg har aldri sett noen andre ta tatovering før. Derfor bestemte vi oss for å bli med, og da jeg fikk spørsmål om å få sponset tatovering (og få betalt for det) sa jeg selvfølgelig ikke nei. Jeg var skikkelig usikker på hva jeg skulle ta, for det var jo absolutt ikke planlagt. Jeg har jo ofte fått høre at man kan gjøre en del dumme ting på fylla, men jeg har egentlig alltid klart å tenke selvom jeg er full. Jeg kan jo si så mye som at dette er siste gangen jeg er på afterski, for jeg klarer tydeligvis ikke tenke langt nok. I tillegg dro Isabelle til hotellet mens jeg ble tatovert, og jeg sovnet mens vi holdt på. Derfor ble ikke Isabelle sitt navn riktig en gang. Herregud, haha! 

Jeg kan jo ikke si at jeg angrer på tatoveringen heller, for Isabelle og Aleksander er jo to av de som betyr mest for meg. Samtidig skulle jeg ønske at jeg tenkte meg litt bedre om, og spesielt kanskje ikke var full. Jeg kan selvfølgelig prøve å endre på den, slik at navnet til Isabelle blir riktig også. Det er noe jeg helt klart kommer til å gjøre, for nå står det jo helt feil. Jeg anbefaler absolutt ingen å drikke og tatovere seg samtidig, for resultatet kan bli helt annerledes enn hva man hadde sett for seg. Heldigvis er denne på leggen, så jeg kan skjule den frem til jeg har fått endret på navnet til Isabelle. Jeg håper virkelig jeg får gjort det før sommeren, for jeg vil jo vise den frem også. 

Så da har jeg tatt kjærestetatovering også. Jeg vet at Aleksander og jeg skal være sammen for alltid, så det var egentlig ikke noe jeg nølte på. Nå har jeg han med meg uansett hvor jeg går♡ Jeg er så fornøyd med han sitt navn der, og jeg er så glad for at jeg turte å ta den. Til dere som lurer på om tatovering er vondt, så JA! 

77 kommentarer

Siste innlegg