HYTTA

Hei dere!

Nå har jeg akkurat kommet frem til hytta, og det er så fint her nå. Vi har hytte rett ved Drøbak, og det er perfekt beliggenhet for min del. Vi bruker bare 40 minutter på å reise hit, og det er lett å komme seg hjem igjen også. Vi skal kun være her til imorgen, men det blir veldig koselig dette ene døgnet. Jeg dro hit bare for å slappe av skikkelig, for det trenger jeg nå. Det har vært veldig mye reising i det siste, og det eneste jeg vil nå er å være hjemme og slappe av litt. Likevel måtte jeg ta meg en tur ut på hytta, for her kan man virkelig roe ned. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Utsikten er her så fin! Spesielt om sommeren, for da er solnedgangen helt syk.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg må jo også fortelle om gårsdagen, for herregud så gøy vi hadde det. Vi hadde egentlig ingen planer i går annet enn den lille jobben vi hadde, men plutselig begynte fler og fler å snakke om afterski. Isabelle og jeg var ikke så veldig vanskelige å be, så selvfølgelig ble vi med på afterski. Det er alltid de gangene man ikke har planlagt å dra ut, at det blir best. Vi startet på afterski, danset som bare det og hadde det veldig gøy. Deretter dro vi videre og spiste med en gjeng, og så var det ut på byen. Jeg var så trøtt da vi dro fra spisestedet, og jeg var nære på å dra hjem. Heldigvis klarte jeg å våkne litt, og kvelden ble super. Jeg elsker virkelig afterski! Sykt bra stemning, alle er glad og dansegulvet er stappet. SÅ GØY!

Nå skal jeg komme meg i dusjen, og så skal vi spise. Jeg er dødssulten nå, så jeg gleder meg skikkelig til mat. Vi blogges♡

11 kommentarer
    1. Du er virkelig mitt største forbilde Martine💓 du gjør en helt fantastisk jobb med både blogg og yt. Du fortjener ingenting av den haten du får! Håper du koste deg masse på vinterlyd, og at det blir deilig å komme seg hjem igjen😻 stå på fineste Martine❤️

    2. Kan du ha en hyttetour? Kan du ha en haustour også? Du fortjener ikke hat og sånt du er så bra du står på, og når du synes at noe er skummelt prøver du og gir deg ikke og det er bra og det er du også!!!❤💋👄💩😍😙😗😘😚👍👍👍👍👍👍✌👌✌,I ❤ YOU!!!!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg