KJIP DAG

ANNONSE- VINTERLYD – JEG HAR OGSÅ PÅ SPONSET SKIDRESS FRA SNOWROLLER

Hei dere!

I går orket jeg faktisk ikke å blogge noe mer, for jeg hadde en ganske kjip dag. Jeg tipper alle har de dagene innimellom, og da føles ingenting rett. Jeg lå seriøst i sengen i hele går, og var egentlig ganske lei meg. Hvorfor vil jeg holde for meg selv, men ting går ikke alltid etter planen i blant. Jeg har veldig sjeldent slike kjipe dager, men når jeg først har det blir jeg helt rar. Jeg har null energi, føler meg helt tom og orker absolutt ingenting. Uansett, så føles ting mye bedre i dag. Nå er vi fremme på Hafjell, Isabelle og jeg. Vi skal være her til imorgen, og vi skal være på Vinterlyd. Vi er akkurat ferdig for dagen i dag, og imorgen skal vi opp igjen. Jeg gleder meg faktisk skikkelig, for da får vi litt fjellpåske også. I tillegg er det dødsfint vær, så dette kan ikke bli annet enn bra. Jeg håper dere som er på Hafjell tar turen, for dette blir gøy!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi kjørte faktisk hjemmefra 08.00 i dag tidlig. Da var vi begge ferdig sminket, og klar for en nærmere tre timers reise. 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har tidenes høydeskrekk, og for å komme seg opp til selve konserten måtte man ta en heis. Det var helt grusomt, og jeg ble seriøst kvalm av hele greia. Jeg var så nære på å gråte under hele turen. Høydeskrekk er fader ikke kult, men vi klarte oss til toppen. Jeg ble ganske stolt da jeg klarte det, for jeg er typen som velger trappa fremfor bratte rulletrapper. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with c1 preset

Nå skal vi fikse sminken litt, skifte og gjøre oss klare for litt afterski. Jeg hater å gå på ski, men afterski er jeg lett med på. Sist jeg var på afterski endte det med at jeg fikk hjernerystelse, og det skal vi prøve å unngå i dag. Jeg husker faktisk ingenting nesten av sist jeg var på afterski, og det er fordi noen ga meg en shot de sa var noe helt annet. Det viste seg å være en kjempesterk shot, så den kvelden husker jeg svært lite av. Heldigvis kom jeg meg til hotellrommet, og da de andre kom dit satt jeg i kun trusa og spiste en agurk. Jeg har ingen anelse om hvor jeg fikk den agurken fra heller. Så vær forsiktig med å ta i mot drikke fra andre, selvom det er folk du tror du kan stole på. Og vær forsiktig generelt i påsken med alkoholen!

7 kommentarer
    1. Du er så pen og kul! Du er et stor forbilde, jeg er 12år har sett nesten alle videoene dine! Stå på! Du kommer til å komme kjempe lang!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    2. OMG!!!! Jeg så deg i dag i Hafjell!! Jeg begynte nesten og GRINE fordi jeg elsker deg og Isabell sååååå høyt😻Jeg vet det høres creepy ut men jeg stod bokstavelig talt og stirra på deg i 10 min!! Så løp jeg bort til broren min og skrek ÆÆÆÆÆÆ Isabell og Martine Lunde er her!! De som jeg snakker om hele tiden!!! Jeg var så glad og det kriblet over alt!! Men etterpå begynte jeg og gråte fordi jeg hadde ikke baller nok til og gå bort og spørre om bilde😭😭Til slutt mannen jeg meg opp til og spørre Isabell når hun hikk forbi!! Jeg ble så glad!! Også kom du og Isabell bort etterpå også skulle jeg til og spørre om bilde men så kom det en stor gjeng med ungdommer som kom og dyttet meg ned i bakken for og kunne ta bilde med deg😭😭 og når jeg rakk og stelle meg opp hadde dere gått!!! Jeg løp bort til broren og begynte og gråte: Krg ble dyttet i bakken før jeg fikk tatt bilde😭😭Dere er sånn seriøst de ENESTE forbildene jeg har. Før jeg fant deg og Isabell skjønte jeg ikke helt den greia med forbilder men nå skjønner jeg det!! Du ROCKA den rosa/lilla skidressen!! Du var kjempefin!! Jeg har lest ALLE inleggene dine og kmt på fleste! Jeg elsker hvordan du er så rett ut og forteller og deles så mye om deg sjølv!! Og jeg blir glad av og lese bloggen din og se bilder av deg. Jeg høres veldig ut som en stalker men jeg er ikke det….❤️❤️Jeg leste alle innleggene dine om vinterlyd men skjønte ikke helt hva det var. Men så så jeg på snappen din at du skulle være i Hafjell og overtalte pappa til og kjøre meg 50 min så jegkunne se deg og Isabell❤️❤️❤️❤️OG HAN SA JA TIL SLUTT!!!! Men så har jeg vert skikkelig deppa resten av dagen fordi jeg ikke turte og gå bort😭Pappa ble også lei seg på mine vegne fordi han visste hvor mye jeg elsker dere!!😻😻😻Jeg var skikkelig skuffa resten og dagen:((((Og du var utenfor rekkevidde til at jeg kunne få tatt bilde! Den ene, ene gangen jeg hadde mulighet hadde jeg ikke baller nok😭😭Hilsen verdens største fan❤️❤️Alexandra-12-åring😱❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg