Tøffest i skogen

ANNONSE- SNOWROLLER

Hei dere! 

Nå har jeg akkurat tatt meg en varm dusj, og det er det absolutt beste jeg vet om når jeg er kald. I dag har jeg nemlig vært på en tur i skogen med en av mine bestevenninner. Vi planla dette for noen dager siden, og for å være helt ærlig trodde jeg aldri vi skulle gjennomføre dette. Jeg var helt sikker på at vi heller skulle havne på bussen på vei ned til Fridays, men neida. Som den sunne ungdommen (hehe) vi er pakket vi oss inn i masse klær, Therese pakket sekken og skogen ventet på oss. Vi bor jo så og si i skogen, det tok jo ikke lang tid å gå opp til bommen. Vi bestemte oss for å gå til Linderudkollen, noe jeg først tenkte var helt uaktuelt. Hvorfor skulle vi gå lengre enn vi må? Vi kunne jo gått til Trollvann også, noe som er mye kortere. Etter litt diskutering med Therese ga jeg opp, og Linderudkollen var neste stopp. Jeg har seriøst verdens dårligste kondis, og etter den lengste bakken trodde jeg at jeg skulle svime av. Jeg må komme i gang med treningen nå, for det der er bare flaut. Uansett vi kom oss frem til Linderudkollen, og jeg skal innrømme at det var skikkelig deilig. Det var så deilig å gå i skogen, koble litt av og ikke minst være med Therese♡ 

Forresten, haha! Venner og familie ble faktisk sjokkerte over at jeg var ute på tur. Jeg fikk flere snapper der det sto “Er du ute på tur i skogen??” “Har det klikka for deg?”. Hallo, jeg skulle prøve å være litt fornuftig i dag, og dette er reaksjonene jeg fikk? Jeg trodde folk skulle være litt mer som dette “YOU GO GIRL”, men neida.. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi hadde også med oss engangsgrill slik at vi kunne grille pølser. Jeg skal ikke skryte på meg at det var en lett oppgave, for vi brukte 15 minutter på å få fyr på denne. Det var helt umulig, og vi følte oss som de idiotene som ikke klarte å tenne den på. Heldigvis gikk det til slutt!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Koser seg med pølse ja, haha!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Det var så digg bare å sitte her og snakke. Vi har faktisk bestemt oss for at dette må vi gjøre oftere. Vi som bor såpass nærme skogen har absolutt ingen unnskyldinger, og det er jo så deilig når man først kommer seg. Vi koste oss skikkelig, og begge fikk litt påskestemning. Vi gikk også inn i caféen som ligger på Linderudkollen, og der kjøpte vi oss bolle og kakao. Så koselig!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Fine Therese♡ Therese og jeg har vært bestevenner nå i 16 år, noe som er helt sykt. Vi gikk i klasse sammen på barneskolen, og etter det har vi vært bestevenner. Mødrene våre har også blitt bestevenner på grunn av oss to, så det er ganske kult!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Også må jeg selvfølgelig snakke litt om den nye skidressen min. Altså, hvor tøff er ikke denne? Jeg står ikke på ski, men denne ville jeg ha uansett. Den er så kul om man skal på afterski, stå på slalom eller bare gå en tur i skogen. Den er også sinnsykt varm, og jeg var nære på å måtte ta den av meg på overkroppen i blant. Det er veldig positivt spør du meg, for det verste jeg vet er å fryse. Jeg følte meg som den kuleste i skogen i dag, og det tror jeg også jeg var. Egentlig skulle jeg ha denne i rosa, men den var utsolgt i min farge. Derfor ble det heller denne i lilla, og det er jeg så glad for nå. Jeg elsker fargen! Dere finner den HER, om noen av dere vil kjøpe den♡

 

28 kommentarer

Siste innlegg