Første dag i København

Hei dere, og god morgen fra København!

Vi sto opp for rundt en time siden, og har akkurat fått sminket oss klare. Bursdagsgaven til Isabelle fra meg var jo å reise hit, men hun skal gi meg min bursdagsgave til meg i dag. Jeg aner ikke hva det er, så jeg er veldig spent nå. Jeg har virkelig ingen anelse om hva vi skal, og Isabelle sier jeg burde ha klart å gjette det?? Jeg skjønner ikke.. Vi har også hatt en liten photoshoot på morgenen i dag, for hotellrommet vårt er så fint. Vi fikk tilbudet om å bli oppgradert til et større rom, men det lille var mye finere. Skikkelig fine farger, og veldig instagramvennlig. Haha, bloggere på tur!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal vi ut å spise frokost, og vi skal på et av favorittstedene mine. Det er så sinnsykt god mat der, så jeg klarer nesten ikke vente. Etter det skal vi til et sted jeg ikke aner hva er, så det blir selvfølgelig veldig spennende. Kjenner jeg oss to blir det vel litt shopping i dag også! Jeg tror ingen av oss kommer til å gå bananas på shoppingen her nede, for vi begge låner kort. Jeg låner mastercardet til pappa, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan han turte å låne bort kortet sitt til meg. Hehe, neida! Jeg skal selvfølgelig betale tilbake alt jeg bruker, og det er ingenting jeg tenker at jeg vil kjøpe uansett. 

Nå må vi gjøre oss klare her, og så skal vi komme oss ut. Vi blogges♡

17 kommentarer
    1. Ja du så kalte jøde far faktisk bare skærpe deg sån
      T skriver man ikke til et annet menneske Martine kan faktisk gå til politiet med det Hvis du ikke skjerper deg nå kan du få konsekvenser Du kan også ødelegge for deg selv de som en gang skal gi deg jobb kan faktisk se gjennom hva du skriver på internett til andre

    2. Ååh Hotel Pheonix er favoritten i København! Frokosten der er magisk og rommene er jo bare helt nydelige! 😍

    3. Du er jo såååååååå fin uten sminke, kjønner hvorfor du bruker d men jeg vil at du skal bruke d mindre. Å når jeg sier: kjønner at du bruker d, så mener jeg kjønner at du bruker d, pga man synest jo man blir fin m sminke på, ja ivertfall du og jeg da, så er d jo koselig å høyt å sminke seg😂❤️❤️❤️Elsker deg og bloggen din💙 ikke bry deg om haterne, de får bare holde på😒 kjønner ik hvorfor de vil bruke tiden sin på å skrive hat til deg når de kunne brukt den tiden på f.eks å vere m venner!!!!De får jo noe mye bedre ut av d, håper de angrer etter d forrige innlegget ditt!!!!❤️ Lov ya😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg