NY VLOGG- FLASHER PUPPENE PÅ RESTAURANT

ANNONSE- COMFORT HOTELL TRONDHEIM OG VINTERLYD

Hei dere!

I dagens video bestemte vi oss for å vlogge. Jeg elsker selv å se på vlogger, så derfor liker jeg egentlig best å lage vlogger også. I denne vloggen får dere se da vi var på vinterlyd i Trondheim, noe som var veldig gøy. I tillegg får dere se da jeg måtte skifte på en restaurant. Jeg trodde jeg skulle klare det på en lett måte, men neida. Haha! Derfor ble det en liten puppeglipp på restauranten, men det var så og si ingen mennesker der. Så, who cares? Hehe.. Jeg håper dere liker vloggen!

Gjerne abonner på kanalen vår som dere finner HER

eZ9Kn50_tlo

 

 

 

7 kommentarer
    1. Hei❤ jeg elsker deg og jeg ser på vidioene dine hele tiden og på den vidioene som heter leser hat kommentarer ikke bry deg om hva andre syntes om deg du er perfekt sånn som du er👌og de som skriver så stygge meldinger om deg de er sikkert bare misunelige på deg💜💜💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg