Aleksander og meg på TV

Heei!

Nå skal jeg straks møte en venninne som jeg ikke har sett på utrolig lenge. Vi begge har hatt mye å gjøre, og derfor har vi rett og slett ikke ha tid. Jeg har savnet henne masse, så nå blir det veldig koselig og møtes igjen! Vi skal spise, og egentlig bare oppdatere hverandre om hva som har skjedd i det siste. Det blir som alltid mye skravling, men det er sånn det skal være.

I dag får dere også sett Aleksander og meg på TV. Vi gjorde et intervju med God Kveld Norge for mange måneder siden, og det blir sendt i dag. For å være helt ærlig, så husker jeg faktisk ikke hva vi snakket om i dette intervjuet. Det er så lenge siden, så jeg klarer faktisk ikke å huske det. Det skjer alltid når jeg gjør intervjuer, fordi jeg er så glemsk. Jeg er derfor veldig spent på hva vi snakker om i dette intervjuet, men jeg tipper det har noe med forholdet vårt. Jaja, det blir hvertfall spennende å se, og vi hadde jo intervjuet på et sinnsykt kult sted. En utendørs badstue i minusgrader, i bikini. Haha! Så intervjuet dere får se i hvordan det gikk. Dere husker kanskje bildene under? De tok vi under intervjuet.

25 kommentarer

Siste innlegg