Mine favoritter på Youtube- DEL 2

Heei!

Etter forrige innlegg med mine favoritter på Youtube, så virket det som at dere ville ha fler. Jeg har en lang liste med favoritter, så det gjør ikke meg noe å lage fler innlegg som dette. Jeg bruker så ekstremt mye tid på å se på videoer på Youtube, og jeg er virkelig den største Youtubenerden. Jeg har blant annet en fast kanal som jeg sovner til hver kveld. Haha, der fikk dere vite noe nytt om meg. For ja, jeg sovner til Youtubevideoer hver eneste kveld. Midt på natten våkner jeg av at jeg hører stemmer, og da står videoene fortsatt og spiller av.. I dag tenkte jeg å vise dere de jeg ser på som snakker engelsk. Disse er så utrolig flinke og profesjonelle, og jeg blir veldig inspirert av flere av disse. 

Kanalen hans finner dere HER

Jeffree Star er min absolutt favoritt! Jeg digger han her så mye, og jeg skulle ønske vi var bestevenner. Personligheten hans er kul, attituden hans er kul og hvordan han sminker seg er helt sykt. I tillegg bor han i det sykeste huset, deler ut Chanelvesker og har de tøffeste bilene. Altså, alt er rosa! Han her vil jeg virkelig anbefale dere å ta en titt på, for dere kommer til å digge han. 

Kanalen hennes finner dere HER

Nicol Concilio er seriøst så søt! Hun er i tillegg dødspen, og utrolig flink med sminke. Jeg elsker spesielt videoene hennes der hun åpner PR pakker, og jeg kan ikke forstå hvorfor vi ikke har sånn i Norge?? Hun får tilsendt sminke fra en haug av merker hver måned, og i noen videoer åpner hun alt. Det er så mye, og jeg er så misunnelig. Hun virker hvertfall skikkelig søt, og jeg blir veldig inspirert av måten hun sminker seg på.

Kanalen hennes finner dere HER

Hun her er skikkelig kul, og så morsom. Patricia bestiller masse klær fra forskjellige butikker, også prøver hun de på. Det høres kanskje ikke morsomt ut å se på, men jo det er det. Hun har så mye humor, og man blir så glad av å se videoene hennes. Patricia smiler seriøst hele tiden, og jeg skal love dere et bedre humør om dere ser videoene hennes. 

Kanalen hennes finner dere HER

Åh, hun her altså. Er det en jeg ville byttet klesskap med, så er det henne. Hun vlogger mye, viser innkjøp, mye mote og sminke er det man finner på kanalen hennes. Hun virker så jordnær og god! Er det noen videoer dere burde se, så er det da hun ble fridd til og bryllupsvideoene. Herregud, så fint! Jeg elsker i tillegg videoene der hun viser klærne sine og alle videoene som har med mote å gjøre. 

Kanalen hans finner dere HER

Og her kicker nørden i meg inn. Det her er kanskje den mest spesielle kanalen jeg følger, men jeg blir så fascinert. Denne mannen blir bitt av forskjellige dyr, også filmer de reaksjonen hans. Altså de finner en skorpion, slanger, farlige edderkopper og vepser, også filmer de at han blir bitt av dem. Det er helt sykt å se på, og man vil bare se mer og mer. Jeg tror jeg snart har sett halvparten av videoene hans, og jeg blir aldri lei! 

Håper dere fikk noen nye tips!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg