ALVORSPRAT

Heey!

I dag kommer jeg faktisk til å poste to videoer på bloggen, og den ene er fra da jeg tok en Alvorsprat med Splay. De har nemlig startet med en ny serie som heter Alvorsprat, og i den serien kommer de til å snakke litt med de forskjellige Youtuberne i Splay. I min episode får dere vite litt nye ting om meg, jeg forteller ting jeg ikke har fortalt dere før + at jeg etterligner Isabelle full. Hahaha! Jeg ler meg i hjel av klippingen, og ikke minst min etterligning. Håper dere liker videoen!

JS4_8O7ffgM

 

26 kommentarer
    1. Kult! Gleder me til å se på jeg elsker deg martine😭😭😭 håper du svarer😭😭🙏🏻🙏🏻

    2. Du og Isabell er de flinkeste YT- berne som fins. Eeeellllsssskkkeeerrr dere MARTINE OG ISABELL😍😍😍😍😍😍😍

    3. Haha så mange unger i kommentarene, er litt cringe må jeg si. Også Martine, vær så snill å stopp med de dumme clickbaitene, det er flaut.

    4. Så synn at Alexsander er sur på deg.😢😣
      Har du sett videone til meg å mamma? 😃eg heiter Marie S Melås og mamma heiter Elin Melås🙂

    5. man kan gjøre mye med prank, både på godt og vondt, men jeg liker ikke ord som sårer + fortvilelse. Å pranke med ordet graviditet er uaksabelt, det er min mening. Men jeg digger dere alle sammen.<3

    6. Hei Martine ❤️ Møtte deg i Bergen på meetup i viafree teltet. Ahaha<3 Meg, og tre andre ga deg brev og sjokolade<3 vi ble såå glad, da vi så at du hadde lagt det ut på story💓 Ahaha, «alvorsprat» videoen var kjempe bra!😆💘 Håper du, Isabelle og Aleks kan ha meetup i Bergen snart<33 Elsker deg🧡

    7. Skrev denne kommentaren i sted også, men glemte å skrive navn osv😂 Vet ikke om jeg klarer å se når du svarer, eller om du leser denne kommentaren, men møtte deg på meetup i viafree teltet i Bergen på lørdag ❤️ Det var veldig gøy å endelig møte deg<3 Meg, og tre andre ga deg sjokolade og brev. Vi ble veldig glade da vi så at du hadde lagt det ut på story💘💘 Håper du, Isabelle og Aleks kan ha meetup i Bergen snart🧡 Etter dere hadde kjørt, gikk vi rundt og spurte alle som jobbet på vinterlyd «vet du hvor Martine og de har gått?» vi spurte Soph også hahah. Vi har veldig lyst å møte dere igjen ❤️ Håper du leser dette, og svarer ❤️

    8. Ikke noe hat, men hvorfor skriver alle “elsker deg”?
      Er ikke det veldig sterke ord? :))
      Synes selv du er en fantastisk jente, og du er den eneste bloggern jeg titter innom!
      Stå på og fortsett det du driver med, for du gjør det bra!

    9. Det som er cringe er at du gidder og kommentere når du egentlig ikke har noe viktig å formiddle.. Det var ikke clickbait og når hun evt bruker litt clickbait så er det ikke noe stress fordi det hun skriver som tittel ish stemmer på mange måter med det hun skriver i bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg