Vi glemte det…

Hei dere!

Nå skal jeg bare kjappe meg å blogge, og så skal Aleksander og jeg komme oss mot byen. Vi skal på kino i dag, og etter det aner jeg ikke hva som er planen. Vi vurderte faktisk å dra ut i går, men i dag er jeg ganske glad for at vi droppet det. Vil dere vite noe sykt? Jeg har aldri vært ute i Bergen før. Jeg har vært en god del i Bergen siden Aleksander og jeg ble sammen, men vi har aldri vært ute på byen her sammen. Derfor ville jeg egentlig det i går, men vi droppet det og sovnet heller tidlig begge to. Jeg har skikkelig lyst til å dra ut i Bergen snart, for jeg tror det er et ganske bra uteliv her. Neste gang jeg kommer til Bergen SKAL jeg ut på byen her. Altså, jeg kommer til å dra med meg Aleksander enten han vil eller ikke. 

Forresten.. Jeg ble skikkelig lei meg i går. I går fikk jeg en melding av en jente på DM, og hun lurte på om ikke Aleksander og jeg hadde vært sammen i ett år snart. Jeg måtte sjekke kalenderen, og jeg ble så irritert da jeg skjønte at vi hadde glemt det. VI HAR JO VÆRT SAMMEN I OVER ETT ÅR NÅ? Hvordan klarer vi begge to å glemme datoen? Det her er så typisk Aleksander og meg, for vi er noen skikkelig surrehuer begge to. For det første husket vi ikke hvilken dato vi ble sammen, og da vi først finner det ut glemmer vi den bort igjen. Jeg har vært så på det med at vi snart har vært sammen i ett år, og det skulle vi feire og hele pakka. Vel, sånn ble det ikke. Hadde det ikke vært for denne jenta som sendte meg en melding, hadde jeg garantert ikke kommet på det før om et halvt år. 

Jaja, vi har hvertfall vært kjærester i over ett år nå. Hvor sykt er ikke det? Jeg har hatt mitt beste år noen sinne, og jeg tror mye av det er takket være Aleksander. Han er virkelig det fineste menneske jeg noen gang har møtt, både på innsiden og utsiden- og det er ingen jeg har det så morsomt med som han. Jeg møtte han på et tidspunkt der jeg ikke ville være med noen gutter i det hele tatt, men herregud så glad jeg er for at vi bare satset på oss. Alle fortjener å oppleve kjærlighet som dette, og jeg er glad for at jeg har fått oppleve det i en så tidlig alder. Jeg vet ikke mye om fremtiden min, men det jeg vet er at jeg skal være med han.

OSS TO♡

19 kommentarer

Siste innlegg