FOR EN DAG

ANNONSE- VINTERLYD

Heey!

Nå har vi akkurat kommet oss til flyplassen, og straks går turen videre til Bergen. Jeg skal innrømme at jeg er litt lei av reising nå, for det å fly hver dag blir fort litt slitsomt. Pakke bagen, komme seg til flyplassen, gjennom sikkerhetskontroller, flyturer på 40 min og dagen etter er det samme regla igjen. Ikke at en flytur på 40 minutter er slitsom, men all den reisinga blir man litt lei av. Heldigvis er Bergen neste stopp, og der blir vi helt til tirsdag. På tirsdag går turen til Trondheim, og så er det kun Hafjell igjen. Det er sykt morsomt å få reise rundt å møte dere da, og herregud vi koste oss i går. Jeg hadde vondt i ansiktet på slutten etter all smilingen, for jeg smilte seriøst fra jeg kom til jeg dro. Dere sier så mye fint til oss, gir oss koselige brev og er så søte hele gjengen. I går kom det sinnsykt mye mennesker, og det var så hyggelig. Jeg må virkelig beklage til dere vi ikke fikk tatt bilder med, for det er så kjedelig å se at folk fortsatt står der og vi må gå.. Jeg håper hvertfall jeg får muligheten til å reise til Stavanger senere, for jeg liker meg så godt her! Tusen takk til alle som kom♡

Nå er det straks boarding, og jeg gleder meg til å sove på flyet. Jeg sovner alltid på flyturer, og jeg sover som en stein. De fleste sliter kanskje med å sove på fly, men jeg derimot sovner så fort jeg setter meg i setet. Det er så deilig, og da spesielt på lengre flyturer. Sovner før takeoff og våkner i det vi lander. Jeg vet ikke hva planen ellers er i dag, men jeg tipper vi bare kommer til å ta det rolig. Jeg har sykt lyst til å dra på kino en av dagene i Bergen, for jeg har skikkelig lyst til å se filmen om Utøya. Jeg tror det er en viktig film å se, for jeg tror ikke vi skjønner helt hvor forferdelig det var der. Jeg får virkelig vondt av å bare tenke på det.. 

Processed with VSCO with s2 preset

Så mange fine mennesker som sto der allerede før det startet. Jeg trodde virkelig ikke det skulle komme så mange bort til oss som det gjorde i går. Jeg blir så glad!

Processed with VSCO with s2 preset

♡♡

Processed with VSCO with s2 preset

Noen av brevene vi fikk i går♡

Processed with VSCO with s2 preset

Så må jeg bare vise dere et bilde fra frokosten i dag. Det var en sjokoladefontene til frokosten?? Altså, disse menneskene har virkelig skjønt det. Haha! 

Vi blogges mer fra Bergen♡

13 kommentarer
    1. Veldig hyggelig å endelig møte deg! Du var utrolig snill, godhjertet og fin❤️ Du gjør en super jobb med denne bloggen++, og stå på! Heier på deg Martine!

    2. Du er så jævla disgusting as. Nei, jeg har faen ikke lyst på like hvite tenner som deg. Du er ett dårlig bilde for hva yngre jenter har å se opp til her i landet. Skam deg.

    3. Jeg har også sykt lyst til å se utøya! Jeg bor i Bergen og har sykt lyst til å møte deg. Atm er det min største drøm. Hvis du skal se filmen, hvilken dag? Og når?❤️❤️❤️❤️

    4. Æ så Utøya i dag. Æ veit ikke helt ka æ ska si om den. Den va tung veldig tøff. Æ har aldri reagert som æ gjor etter en film, skrik ikke av Titanic en gang… men filmen her knust mæ nesten helt!! Æ ambefale alle å se den. Men se den m en du stole på. Æ villa ikke dratt m venna, spes om du e midreåring. D hadd sikkert vært koslig men filmen der e så sterk så æ veit ikke helt.
      Så den for nånn tima sida å æ tok først opp telefonen etter å ha sett den no. Lykke t!!! Æ angre ikke på at æ så den, men den e sterk så æ villa værtfall læst mæ opp på den å brukt tid på den. Ikke se den rett før du ska legg dæ liksom! Villa nok ikke bestilt bord på resturant heller. D siste æ villa va å sitt blant my folk etter å ha sett den. Men filmen e helt fantastisk bra!! Den må nok ses!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg