STAVANGER

ANNONSE- VINTERLYD

Hei dere! 

Nå har i fått vært på hotellet et par timer, og jeg har endelig fått sminket meg. Vi skal bo på hotell her i Stavanger til imorgen, og deretter går turen til Bergen. Aleks ba faktisk om hotellrom sånn at man kunne se rullebanen, så nå føler jeg egentlig at vi har rullebanen inne på rommet. Straks skal vi stikke mot byen, og da er det klart for Vinterlyd igjen. Jeg gleder meg skikkelig, og jeg håper så mange som mulig av dere tar turen! Sist vi var i Stavanger ble det faktisk helt kaos. Jeg ble dratt i alle kanter, og kom meg ingen vei. Til slutt måtte politiet komme og dra meg ut fra folkemengden. Det var en ganske merkelig opplevelse, og jeg ville jo egentlig ta bilder med dere som ville. Samtidig var ikke sikkerheten der på topp, så jeg fikk helt panikk mens jeg sto der og ble dratt i. Jeg håper virkelig ikke det blir sånn i dag, for det er mye hyggeligere om vi får slått av en prat og tatt bilde om dere ønsker det. Vi blir stående på Torget i Stavanger fra klokken 16.30- 18.30. Håper vi sees♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Ellers må jeg bare beklage til alle dere som reagerte på innlegget om taxituren. Jeg har allerede snakket litt om det på Snapchat (martineluunde heter jeg der om dere vil høre), men jeg tenker jeg kan skrive litt om det her også. Selvfølgelig mener jeg ikke at alle skal gå rundt å lukte blomster til en hver tid. Svette er helt normalt, og alle mennesker svetter. Det jeg skulle frem til med innlegget er at når man har en jobb der man skal kjøre folk rundt til alle døgnets tider burde det ikke lukte som det. Det var ikke bare mannen som luktet, men hele bilen luktet innestengt. Det var en så innestengt lukt i den bilen, og da svettelukta kommer i tillegg var det ikke akkurat en fryd å sitte der. Jeg er fullt klar over at folk har sykdommer der de svetter mye, og jeg kjenner selv folk som har det. Likevel lukter ikke de i nærheten av hva den bilen luktet. Og til dere som sier at man kan være allergisk mot deodorant, så er jeg selvfølgelig klar over dette også. Men det finnes faktisk deodoranter for de som er allergiske. Det eneste jeg ville frem til er at når man har en jobb der man er såpass tett på mennesker, så kanskje man kunne hatt en annen lukt i bilen sin. Nå er jeg ferdig med denne saken, for jeg mente ikke noe slemt til dere som har sykdommer der dere svetter mye. Jeg bryr meg ikke om svettelukt, men når det blir så ille at det svir i øynene reagerer jeg. 

Nå skal vi komme oss til byen, så vi blogges♡

31 kommentarer
    1. Ikke for og hate men det kan hende at det var taxien som luktet fordi det var noen andre sin eller evt. noen som hadde vert der før deg

    2. Hei. Jeg kommenterer dette her på forskjellige blogger for å prøve å spre dette mest mulig og kanskje få flere som bidrar. Jeg og mamma har verken råd til mat eller husleie, og når de pengene jeg allerede har samlet inn er tomt, så har vi til overs 0 kr til mat. Bokstavelig talt. Hadde satt stor pris på om noen kunne bidra med litt penger.
      Vipps: 95493377
      https://www.spleis.no/project/33121

    3. Helt enig med deg, Martine!
      Det bør ikke være lov å la kunder sitte i en illeluktende bil. Veldig uprofesjonelt spør du meg.

    4. Synes det blir for dumt å skrive slike innlegg om andre mennesker. Kanskje dette var på slutten av vakten til vedkommende? Kanskje han selv hadde sittet i bilen hele dagen, noe som gjør at man ikke tenker over det dersom det lukter litt sterkere enn ellers, kanskje denne personen ikke har luktesans(for det finnes folk som har slike sykdommer og). Synes du skal slette hele innlegget. Blir faktisk for dumt å legge ut om andre på den måten. Kanskje ikke personen har råd til den deoen til 20kr nettopp fordi han må bruke alt han har til å forsørge familien. Ta en annen taxi da, om det skal være så forferdelig. Har du dårlig tid? Javel, da har du tatt ett valg om å bli, og får stå opp for det. Om dette er det største problemet i hverdagen din, synes jeg du skal gå litt i deg selv. Og tro meg, jeg skriver ikke dette for å hate. Personlig har jeg alltid hatt et godt inntrykk av deg, men dette ble rett og slett alt for dumt. Alle kan dog gjøre feil.

    5. Så deg❤️Jeg var helt framme i midten❤️😭Elsker YouTube kanalen til deg og Martine kan ikke slutte og se de❤️😭❤️❤️Skulle ønske jeg kunne ha møtt dere eller deg❤️😭❤️Du er så fin❤️

    6. Men kjære deg, syntes det var veldig unødvendig av det å lage et helt innlegg om det.. ser at du slettet innlegget også? Kanskje fordi du selv skjønte at det var feil!
      Du aner ikke hva grunnen til det kan være, om det er en sykdom eller om faktisk det IKKE var hans lukt! Istedenfor å lage et innlegg kunne du ha vært en voksen person og sagt til sjåføren, er det mulig å åpne vinduet, lukter litt trangt her?? Dette er ikke hat, har ikke noe imot det men syntes det var bare unødvenig av deg 😊

    7. Hei Martine!
      Jeg er mammaen til en jente som heter akkurat det samme som deg, og jeg vil gjerne rose deg for at du er et veldig godt forbilde for dine yngre lesere 🙂
      Hilsen Camilla på 38 🙂

    8. Jeg liker deg veldig godt Martine⭐️☁️Jeg syns du er en veldig fin å spesiell person💖Du er morsom å ler ofte å er som oftest veldig glad🤣Håper du får en fin dag!💎🌸

    9. Dei som hater slutt det burde ikkjr lukte svette og sånt i ein taxi der mange skal sitte på. Dere slipper og skrive hate sjøl om dokke syns inlegge var dumt som det ikkjr var. Viss du har nokke stykk og sei ikkje sei det, det sårer faktisk folk så slutt og vêr egoistisk! Elsker deg Martine håper eg møter deg ein dag❤️

    10. Altså jeg skjønner godt at dere er sjalue på Martine, men dere trenger ikke å komme med sånne komt. Jeg er HELT sikker på at dere ikke er bedre selv…så bare gi faen!! Martine er jævla snill og kul😍 jeg digger henne og ho er forbildet mitt <33 at det går Ann å være snill og søt?!!😘 dere som hater på hun, skaff dere et liv laaangt unna!

    11. Bor i Stavanger, men var syk igår så jeg tok ikke turen :/ Håper på å treffe deg neste gang du er i byen ❤️

    12. Er det virkelig mulig å slenge dritt på den måten for noe alle og enhver hadde reagert sterkt på hadde de vært i samme situasjon selv. Det er det teiteste jeg har sett…sitte å forsvare hvorfor noen lukter svette og si at det er noe vi bare må finne oss i fordi fyren ikke har råd til deo eller kjenner lukta sjøl. Jeg er sikker på at drosjeselskapet har visse krav om god hygiene. Har du problemer med svette og ikke klarer eller gidder å gjøre noe med det, får du jobbe med noe uti skogen eller på havet. Ikke som taxisjåfør iallefall….da blir det ikke mange tilfredse kunder. Man betaler tross alt for turen og en forventer at det er ok lukt i bilen.

    13. Åå herregud. Ikke hate på Martine ❤️ Hun må faktisk kunne skrive hva hun vill på sin egen blogg! Dere dom hater velger selv å lese innleggene. Og hvis dere har så mye i mot Martine kan dere pelle dere vekk fra bloggen HENNES! Elsker deg Martine ❤️ Du kan skrive akkurat hva du vill. Hilsen Milla på 13 ❤️

    14. Nå er jeg sååå lei!! Kan ikke folk bare slutte med de hate greiene deres, har dere egt et liv!? Du leser jo ikke en blogg bare for og skrive hate. Jeg blir kvalm lizzm🤢🤮 Dette er ikke greit!! Jeg blir lei meg når jeg leser dette😫😭 Det at Martine faktisk takler dette er helt utrolig!👊 Stå på Martine, du er helt rå!!💪 Jeg støtter deg 110%❤️ Girl Power💪🙅🏽‍♀️❤️

    15. jeg er veldig enig i det du skriver, og skjønner frustrasjonen din. samtidig syns jeg dette er noe du kunne holdt for deg selv.

    16. Kan du (og gjerne Isabelle❤️) komme til Steinkjer en gang?💜 Hadde blitt SÅÅÅÅ glad💛💛💛💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg