Noe av det fineste jeg vet om!

Bilder lånt fra Instagramen til @Alexandrabring og @Victoriatornegren 

Hei dere!

De siste dagene har jeg seriøst fått opp damer som er gravide hele tiden på Instagram. Jeg blir like fascinert hver gang jeg ser disse damene med store babymager, og jeg skal innrømme at jeg blir litt sjalu. Ikke sjalu over at de skal føde, men på grunn av magen. Jeg synes gravidmager er noe av det fineste i hele verden. Jeg synes det er så fint, dere! Jeg har sett på så mange damer på Instagram som er gravide nå, og jeg skulle ønske jeg kunne lånt magen deres i noen dager. Nå tenker dere sikkert at dette er utrolig merkelig, og ja det er det kanskje. Jeg håper hvertfall noen er litt enig med meg?

Okei, hvor goals er ikke dette? To søstre som blir gravide på akkurat samme tidspunkt!! 

Jeg leser ofte om disse gravide damene som irriterer seg over den store magen, og at de bare venter på at graviditeten er over. Jeg derimot gleder meg til den dagen jeg kan gå med stor mage. Ikke at det kommer til å skje før om MANGE år, men jeg gleder meg fortsatt. Jeg er så besatt av gravidmager, at jeg kommer til å nyte hvert sekund med den magen. Jeg kommer til å ville sprade mest mulig rundt i bikini sånn at jeg kan vise den frem. Og selvfølgelig kommer jeg til å gå i så stramme klær som mulig, kun for å fremheve den magen. Jeg synes virkelig det er dødsfint!

Åh, så fint! Og bare det at det er et annet liv inni den magen er jo helt sykt. Det å skulle få barn er faktisk en av mine største drømmer!

Jeg satt og fortalte om dette til noen på Splay for noen dager siden, og da fant han ene ut at man kunne kjøpe falske mager. Kanskje jeg skal gjøre det? Neida, haha! Jeg vurderte det i to sekunder, men så tenkte jeg at det er kanskje å dra det litt langt? Jeg får heller bare vente noen (mange) år, så skal jeg sprade rundt med stor mage jeg også. Herregud, jeg gleder meg til den dagen!! 

 

24 kommentarer
    1. Graviditet er virkelig fantastisk og jeg elsker min gravidmage. MEN,nå er det 17 dager igjen til jeg har termin og jeg eeeer så lei 😛 Det er trangt og ubehagelig,hver bevegelse av babyen er ubehagelig for hun har så dårlig plass nå,finner ikke en eneste behagelig liggestilling,sliter med å puste om jeg ligger for lenge for hun presser på alt av innvoller,må på do hver halvtime. Listen er lang 😛 Men hadde ikke byttet det bort med noe annet <3 Hilsen er førstegangsmor som er klar for å få kroppen sin tilbake 😛

    2. Åå så koselig❤️ Tror du kommer til å bli en fantastisk mamma, den dagen deg skjer😻
      Til ukens spørsmål: hvis du hadde fått en jente baby hva ville den het? ❤️ Elsker deg sååå mye::)

    3. Jeg og søstra mi fant ut samme dag at vi var gravide, ble seks dager mellom barna våre. Det var så utrolig gøy å få dele det med henne!

    4. kan kanskje bare spise sei feit å ta noe botox etc. i magen så det ser ut som gravidmage. så slipper man å bli gravid??☺️

    5. I 2010 ble jeg og mine 2 søstre gravid og dama til vår bror.
      Alle 4 er født før okt 2011. 👍
      Og alle var gutter.

    6. Hei! Tror nok at mange av de som ønsker bort gravidmagen sin kjapt har en del andre problemer i forbindelse med svangerskapet som f.eks ekstrem kvalme, bekkenløsning osv. Slik var det med meg i alle fall. Kunne ikke ønsket meg noe mer enn et enkelt svangerskap hvor jeg hadde vært smertefri med nok energi til å vist meg frem ❤️ Er så sjalu på de som kan. Du hadde nok kledd en gravidmage utrolig godt tror jeg 😊😊

    7. Å ha slik gravidmage på bildene er kos ja, men når man er høygravid så er det alt annet enn kos 😉

    8. Helt enig med deg! Elsker gravide mager. Det er så fint og så kult at et liv er inne i en mage. Blir skikkelig fasinert❤️

    9. Jeg har en sånn mage uten å være gravid 😉 Hadde egentlig gruet meg til stranda i sommer, men etter dette innlegget fikk jeg lyst til å posere slik med den… ‘.:P

    10. Gravidmager er veldig fine, og graviditeter kan være ganske fine også! Men graviditet er ikke for alle, hehe! Jeg har gått gjennom to graviditeter og begge gangene var jeg syk gjennom hele svangerskapet også var det veldig fare for å føde rundt uke 25. Så når man bare har opplevd dårlige og vonde graviditeter, så er det veldg vanskelig å legge bort alle bekymringene og nyte magen og graviditeten. 🙂 Jeg misunner de jentene som har fine, ukompliserte graviditeter, håper jeg får oppleve det neste gang om jeg blir gravid igjen. 🙂

    11. Hei, jeg har ei litta jente på 8 uker og savner allerede gravid magen min. Har nesten lyst på en til men er nok litt tidlig å få enda en liten en når hun andre ikke er et år en gang. Savner så ekstremt mye å være gravid. Det var så koselig! Men utrolig slitsomt de siste tre ukene når det nærmet seg termin. Jeg hadde en graviditet der jeg bare kastet opp hver dag men likevel nå etterpå så savner jeg å kaste opp og at klærne ikke passet. Det var virkelig så verdt det! Når jeg ser bort på lille prinsessa mi så blir jeg forelsket på nytt hver gang. Hun er så perfekt! Du burde glede deg så masse til det skjer med deg. Du kommer til å bli en strålende mamma. 😁👶🏻

    12. Kan du ikke lage en prank på Aleksander det du sier ar du vil ha en baby nå??😂😂 hadde vert så gøy!!

    13. Jeg er helt enig i deg. Gravidmager er så fint <3 Selv har jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid og gleder meg som bare det til magen begynner å vokse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg