Dere er best♡♡

ANNONSE- Vinterlyd

Hei dere! 

I går var vi som sagt på Vinterlyd i Drammen, og det var så hyggelig å møte alle dere som kom innom. Vi var ganske treige med å fortelle at vi skulle dit, og derfor tenkte jeg at det kom til å bli ganske rolig for oss. Der tok jeg feil, for herregud så mange av dere som kom bort for å ta bilde og snakke litt♡ Det er så hyggelig å møte dere, og ikke minst få se ansiktene til dere som følger meg, leser bloggen eller følger med på Youtube. Jeg fikk også høre så sinnsykt mye fint i går, og jeg blir så glad! Dere er så gode, og dere betyr så mye for meg. Jeg har verdens beste følgere♡ 

Det er mange som har spurt hvor vi skal på Vinterlyd, og derfor har jeg laget et bilde med datoer og steder. Jeg håper selvfølgelig jeg får møte flere av dere de neste dagene!

Vi hadde det så gøy i går, men formen i dag er ikke på topp. Dere som har lest bloggen min vet at jeg har slitt en del med halsen min, og nå har jeg vondt igjen. I Mexico hadde jeg ikke noe problemer med halsen, men så fort jeg kommer hjem får jeg det selvfølgelig. Så kjipt, for jeg har absolutt ikke tid til det her nå. Jeg har virkelig fullt kjør resten av mars, så jeg kan ikke være syk. Kroppen min føles så slapp, men jeg håper virkelig at jeg blir fort frisk igjen. Jeg vurderte jo veldig å operere mandlene, og jeg er fortsatt på den tanken. Den eneste måten halsen min skal bli bra på er å operere, men tanken skremmer meg skikkelig. Jeg synes operasjoner er skummelt, og jeg er så redd for at det skal skje noe. Uff, jeg orker ikke tenke mer på det nå. Nå skal jeg straks i et møte, og så skal jeg feire bursdagen min med noen i familien. Det blir koselig!

22 kommentarer
    1. Kan du være så snill å komme til Kirkenes❤️Jeg har så lyst til å møte deg du er så pen😍😍😍❤️

    2. Hei❤️Jeg har også operert mandlene og det gikk super-fint!!! Jeg hadde også problemer med halsen og jeg var syk hele tiden men etter det har jeg nesten ikke vert noe syk!!!Jeg var ganske redd først men når jeg kom dit gikk det så bra. De tok meg godt imot og de veide meg for å vere helt sikre på hvor mye narkose jeg skulle ha for å ikke kjenne noe under operasjonen. Etter operasjonen gjorde det litt vondt første time men etter det hikk det helt fint❤️Jeg kunne komme hjem etter 6 timer, men det kommer Ann på når du opererer. Jeg angret absolutt ikke på det❤️Du kommer til å føle deg så mye bedre hvis du gjør det❤️Hilsen din største fan❤️😻

    3. Hei❤️ Jeg skal fjerne mandlene mine snart og har hørt at det ikke er skummelt. Man får vondt en stund etterpå men det er vert det for det er mye bedre etter det😊 Elsker deg❤️😊

    4. Min pappa har operert mandlene😁
      Og han var litt slapp i ca. En uke etter d.😀 å han kunne bare spise kald meg og drikke kald drikke etter d😐 men bare i en liten stumd😊

    5. Eg opererte bort mandlene mine i 1. Klasse, eg syntes ikke det gjorde noe vondt, det eneste som gjorde litt vondt var jo den narkose sprøyten, men det e jo bare en sprøyte og det gør jo veldig fint. Eg syntes du burde operere bort mandelen, du kommer til å føle deg så mye bedre etterpå❤️❤️
      Forresten så elsker eg bloggen din, du er utrolig flink, og eg syntes det var veldig gøy når du var med på paradise hotel i fjord, kunne ønske du var med i år også, hahah😂❤️❤️❤️

    6. Æææææææ endelig får jeg møte deg😱😱😱jeg får altid VIP bileter på vinterlyd på Hafjell❤️❤️ Gleder meg sinn sykt til å se deg, det har altid vært drømmen min😱😱😱❤️

    7. Skjønner godt at du er redd for å operere mandlene. Jeg var også kjempe redd for at noe skulle gå galt, eller noe sånt. Men det gikk så fint!❤️ Før var kjempe mye syk, og hadde vondt i halsen , men etter at jeg opererte har jeg nesten ikke vert syk i det hele tatt!😻 så deilig! Haha💓 du burde virkelig vurdere det. Det hjelper skikkelig<3 lykke til fine Martine❤️❤️ Elsker deg mitt største forbilde

    8. Jeg har fjernet mandlene mine for en del år siden, selvom nå er det litt annerledes mellom barn og voksne tror jeg. Men når jeg skulle ta mandlene mine, så gikk det veldig fint, når jeg våknet var jeg sån som før, det var bare vondt og svelge og snakke høyt, så jeg måtte ta det med ro☺️Men is pleier og hjelpe og ikke spise sterk mat i starten men prøve på litt suppe istider for fast mat☺️ Jente 13 år(skjønner at du står på tanken) men her har du noe du kanskje synes er nyttig? Vis du skal ta mandlene☺️

    9. Jeg har operert bort mandlene fordi jeg ikke pusta da jeg var liten🤭Men jeg opererte di bort og fikk puste helt vanlig samtidig opererte de bort «dren» i nesa
      😂😢

    10. Vært sykt plaget med mandlene selv de siste årene, å fikk de endelig fjernet idag! Formen er ovverraskende bra og var selv veldig skreptisk! Men det er så verdt det om man slepper de plagene!!

    11. ÆÆÆÆÆÆÆ!!! Jeg skal på vinter lyd i dag her i Stavanger!!! Og nå fikk jeg vite at du også skal det❤️😭Er veldig stor fan!!!!!

    12. Hei! Jeg har nylig operert mandlene og det er veldig forskjellig fra person til person.. jeg hadde veldig vondt og måtte sykemelde meg i to uker og holde meg i sengen i 3 uker. Ble også innlagt etterhvert pga blødning… men det er sååå verdt det og alle legene og sykepleierne er veldig flinke. Og jo eldre man blir jo verre blir det, så lønner seg å ta de nå☺️ Jeg angrer ihvertfall ikke, håper ikke du får like vondt💋 bedre å ha vondt litt mye en gang enn plager som foregår i flere år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg