MITT NYE HÅR!

ANNONSE- HENDRIX HAIR- Sponset behandling

Hei dere!

Nå er jeg akkurat ferdig hos Hendrix og nå sitter jeg på trikken på vei til byen. Der skal jeg møte Sofie og Isabelle, og vi skal blant annet spise. Jeg er seriøst konstant sulten, og jeg har spist så sinnsykt mye etter jeg kom hjem. Jeg har lyst til å stappe alt jeg ser av spiselige ting inn i munnen. Jeg tror vi skal spise på en ganske ny restaurant og det er alltid like spennende. Jeg har stalket restauranten på Instagram, og både maten og lokalet ser så bra ut!

Over til håret! Jeg har både endret farger og lengde på håret mitt. Det var så deilig å få av de slitte tuppene, og det var deilig å komme seg bort fra å være helt blond. Nå er jeg mye mørkere i toppen, og jeg har beholdt det blonde i lengdene. Jeg er så fornøyd, og jeg elsker mitt nye hår! Jeg droppet også å sette i extension, og det er fordi jeg er ganske fornøyd med tykkelsen på håret mitt nå. Jeg er virkelig overrasket over hvor mye bedre håret mitt har blitt i Mexico. Jeg gikk virkelig inn for å pleie håret mitt, og det funket som bare det.

Dette er altså førbilde. Som dere ser var etterveksten grusom, og håret mitt var ganske gult. Jeg liker best håret mitt kaldt, men siden jeg har prøvd å slutte med lillasjampoen blir det fort gult. Irriterende, men nå vil jeg virkelig at håret mitt skal bli bra igjen.

Hva synes dere? Jeg er så fornøyd, og elsker at det er iskaldt og mørkt på toppen. I tillegg har håret blitt kortere, og det har håret mitt godt av. Det er akkurat sånn jeg ville ha det, og jeg føler meg så fin nå! Tusen takk til Hendrix nok en gang for fint hår♡

60 kommentarer

Siste innlegg