UKENS SPØRSMÅL 47!

Hei dere!

Ukens spørsmål ble litt sein, og det er fordi jeg har hatt en lang reise hjem fra Mexico. I tillegg hadde jeg så mye å gjøre nå når jeg kom hjem, og bloggen har blitt veldig nedprioritert. Jeg har også manglet en del søvn, og jeg måtte bare få sovet ordentlig ut i dag. Jeg håper dere liker svarene, og om dere har noen til neste uke er det bare å spørre. 

Forresten, jeg får nesten kun spørsmål om sex. Jeg vil at sexlivet mitt skal være privat, og dere har liksom ikke noe med om jeg har en dildo eller ikke. Jeg får så sinnsykt mange spørsmål om sex, og akkurat det temaet blant annet vil jeg holde for meg selv. Jeg håper dere forstår det, for om ikke hadde denne bloggen blitt en sexblogg- og det er jeg ikke så veldig keen på. 

Du som flyr så ofte, har du opplevd noen fæle flyturer? For eksempel skummel landing, fryktelig turbulens eller turer du har vært redd på? Ja, faktisk! En gang opplevde jeg at han som satt ved siden av oss på flyet fikk hjertestopp. Det var en skikkelig ekkel opplevelse, og spesielt da når flyvertinnene ikke ante hva de skulle gjøre. Jeg takler ikke å se sånne ting, så jeg begynte å kaste opp og holdt på å besvime flere ganger. Jeg aner ikke hvordan det gikk med denne mannen, men jeg håper det gikk bra og at han overlevde!

Hva synes du om folk som har sex under den seksuelle lavalderen? Folk må selv velge når de ønsker å ha sex. Om man føler seg klar for det, så har jeg egentlig ikke noe mening om det. 

Tenkte du noengang over at kamerafolkene og de som klippet Paradise Hotel så deg naken? Nei, egentlig ikke. Jeg tipper de har sett en naken damekropp før, så det var ikke noe problem. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Tjente du penger på å være i Mexico nå? Ja, jeg var der på jobb. 

Hva er det sykeste ryktet du har hørt om deg selv? Haha, dette ryktet er så sykt og jeg fikk sjokk da jeg fikk en kommentar om det. Noen mente at jeg hadde samlet hele vennegjengen hos meg for å le av den nyfødte datteren til en venninne. Altså, seriøst? Haha! Jeg har ingen venninner som har fått barn nå nylig, og jeg hadde aldri samlet vennene mine hjemme hos meg for å le av en baby. 

Når begynner årets sesong av Paradise Hotel? Den nye sesongen begynner neste mandag, altså om en uke. Jeg gleder meg så mye!

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvordan er kostholdet ditt? Jeg spiser egentlig akkurat det jeg har lyst på, og jeg tenker aldri at jeg kanskje burde droppe å spise noe. Jeg elsker mat, og koser meg veldig med maten min. 

Hvilket rom likte du best på Paradise Hotel? Juntos, det var bungalowen til Aleksander og meg. Det var kanskje ikke det fineste rommet, men det var det rommet som vi fikk mest tilknytting til. 

Hvor lenge har du blogget? I snart ett år, woho! Tiden har gått så fort, og jeg skal absolutt finne ut akkurat hvilken dato jeg startet bloggen. 

Hvordan klarte du og Isabelle å legge ut videoer da du var i Mexico? Vi filmet seriøst 20 videoer før jeg dro. Vi brukte en hel dag på å filme videoer, og vi var helt utslitte etterpå. Jeg er glad vi gjorde det, for om ikke hadde vi ikke fått lastet opp videoer på to måneder. 

Hvis Aleks hadde fridd til deg, hva ville du svart da? Jeg hadde selvfølgelig svart ja! Jeg vil ikke gifte meg enda, men jeg hadde likevel aldri svart nei om han hadde spurt. 

Vet du hvem som vinner Paradise Hotel i år? Ja, det vet jeg! Hihi, denne sesongen blir så bra, og jeg gleder meg skikkelig til å se den på TV. 

Processed with VSCO with s2 preset

Ble du matforgitet i Mexico? Nei, heldigvis slapp jeg det. Jeg har hørt at så mange har blitt matforgitet sånne steder, men jeg slapp unna. Jeg tok en drikkevaksine for magen før jeg reiste, så jeg tror kanskje den funket veldig bra. 

Hvorfor sover du med sminke? Kun fordi jeg som regel aldri orker å ta den av før jeg legger meg. Det er skikkelig dårlig av meg, og jeg må bli mye flinkere til å ta den av før jeg sovner. Det er ikke bra å sove med sminke.. 

 

 

 

58 kommentarer

Siste innlegg